Gå til innhold

Best i test PSU til å kjøre GX2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjermkort er bare en faktor som bestemmer hvor stor psu du trenger, så for å kunne gi noen råd trenger vi faktisk å vite litt mer om oppsettet du har tenkt deg, som f.eks.: hva slags cpu du har og hvor mange disker du har...

 

Ellers krever ikke 9800GX2 så overvettes mye strøm, du trenger definitivt ikke 1200W PSU bare for å drive et 9800GTX i et rimelig oppegående intel-basert system.

Lenke til kommentar

Nå er vi jo litt usikre på hva du skal ha i denne pcen din, men jeg vil på det varmeste annbefale denne. En utrolig bra PSU, fått kjempe fine kritikker og en vinner så absolutt. Nå har jeg ikke denne selv, men har en kammerat som bruker den og det er bare skryt å høre. Denne burde være god nok til å drive det meste i dag, om du vel og merke ikke skal ha et "100000" kroners system :-)

 

Vurdere å kjøpe denne selv da jeg har en PSU som skranter og som synger på siste værsj.

 

Kan jo også nevnes at den finnes i flere størrelser, men da vil nok prisen stige betraktlig.

Lenke til kommentar
Nå er vi jo litt usikre på hva du skal ha i denne pcen din, men jeg vil på det varmeste annbefale denne. En utrolig bra PSU, fått kjempe fine kritikker og en vinner så absolutt. Nå har jeg ikke denne selv, men har en kammerat som bruker den og det er bare skryt å høre. Denne burde være god nok til å drive det meste i dag, om du vel og merke ikke skal ha et "100000" kroners system :-)

 

Vurdere å kjøpe denne selv da jeg har en PSU som skranter og som synger på siste værsj.

 

Kan jo også nevnes at den finnes i flere størrelser, men da vil nok prisen stige betraktlig.

 

Ja, denne eller 850watten vil klare de fleste systemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...