vikingkylling Skrevet 8. april 2008 Forfatter Skrevet 8. april 2008 Ja, jeg liker Great Barrows og en rekke andre instancer, og nei, jeg har ikke noe særlig interesse av endgame selv om jeg aldri har vært der. Den korte versjonen er ganske enkelt at på lvl 38 begynner det å bli veldig lite nytt, så hvorfor slite seg gjennom de siste levelene bare for å nå høyeste level? Det har liksom aldri vært målet mitt. Jeg spiller for å ha det moro, og når det ikke er mer å utforske eller oppdage blir det fort kjedelig uansett hvilket level man er. Det er nok mange ting jeg ikke har sett ennå, men hva så? Jeg ser ikke helt poenget med å spille i noen uker for å finne en ny instance eller finne en ny boss. Da kan jeg heller skifte spill og finne nye ting daglig. Men nå begynner det vel å bli litt vel mye off-topic her.
johnami599 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Etter en lengere pause fra lotro gikk jeg tilbake og har hatt det ganske så morsomt (i allefall til slutten av mai), liker å teste ut forskjellige klasser så jeg har laget meg endel. Men fra toppen og nedover: Hobbit Burglar lv 48: Meget morsom solo, her er de fleste skillene relativt egoistiske slik at de funker like bra for solo som i fellowship. Når man får bedre utstyr (Agi+might)Critter man i hytt og pine sik at DPSen blir ganske så bra (til stor frustrasjon for Captain som nå er nr. 4 på DPS rangstigen, leser jeg på lotro forumet ). Dessuten er det mange måter å unslippe på om fighten ikke gå i din favør. I PUG grupper kan FM bli en kilde til stor frustrasjon. Ett lite tips: Når man får skillen Hide in Plain Sight (HiPS). Spam denne (i den grad det lar seg gjøre med 10 min cooldown) når du er i safe-zones og når du logger ut. Class traiten er noe man absolutt ikke vil gå glipp av å få tak i så fort som overhode mulig. Human Loremaster lv 37: Denne likte jeg meget godt (før jeg konverterte til WOW en periode). Med tre distinkt forskjellige Pet's gir dette mange valgmuligheter i spillestilen, synes likvell den var mest morsom i fellowship der CC, stuns, cure, support heal, share the power virklig skinner. LMen er som god vin svak i starten og så blir den bare bedre og bedre jo nærmere endgame man kommer. Dwarf Minstrel lv 18: Denne er jo så ung at det er vanskilg å uttale seg, men jeg ser virkelig potensialet selv før level 20 der den kanskje viktigste solo skillen kommer. Så lenge man ikke blir angrepet av mange slik at man konstant blir interuptet er det ikke mye som kan felle den. Human Captain lv 18: Av en eller annen grunn laget jeg denne en sein kveld (når jeg strengt tatt skulle ha levlet dvergen) og etter det har jeg ikke klart å gå tilbake. Dette er ikke noen über solo klasse på noen som helst måte, men det er ett eller annet med spillestilen som fenger meg. Funker nok likevell best i fellowships... Selv om det tok lang tid før folk skjønte dette. Elf hunter lv 35 (slettet) Det var denne som var min introduksjon til MMO. Spillestil, utstyr etc. bar nok litt preg av det... Morsom en stund, men ble litt kjedlig i lengden. Den var også (når spillet var nytt) litt kjedlig i fellowships (inntil noen puller med Reign of arrows, men det er jo ikke akkurat morsomt da heller ).
jodde11 Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Det er vel egentlig liten tvil om at Burglar slår de fleste andre classes i soloing. De har healing skills, masser av debufff som gjør at motstanderen drepes lettere, gjør mindre skade osv, de har "touch and go" som git +50% i evade en stun. De kan stunne motstandere. De kan stunne dem så de kan slå på dem mens ede er stunnet osv. Burglar er den perfekte solo klasse og i de siste uopdatene så har de blitt enda bedre i gruppe også. De er også gode å se i pvp solo. Gøy å se warger som tror det er smart å stunne burglars. xD
Pucifer Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 har spilt de aller fleste klasser til 30+ så her er mine opplevelser med de 1. Champion. AOE! men ikke mye mere enn det heller, den perfekte grindeklasse og sikkert veldig morsom klasse å spille om man er veldig glad i å dælje løs på ting, helt ok som en offtank klasse også. 2. Minstrel her er det ikke alle som passer inn, jeg er en av de. knall klasse å spille dersom man er veldig glad i full support spill. du er nødvendig stort sett i alle fellowship quest å det skulle ikke være vansklig å finne grupper selv om man skulle starte nå. 3. Burglar dette er de som i utganspunktet er beregna for å være main debuff. men hør med hvilken som helst burglar å de vil komme med ett langt å rungende pfffffft. veldig morsom klasse å spille og er kongene i pvp. 4. Guardian Dette er tankklassen over alle, her er det still seg til rette med mobbene vekk fra gruppen, ta juling mens du deler ut reaksjons skills for aggro å vente på at mobbene er døde. Neida så ille er det ikke lenger, du har faktisk en hel del skills som gjøre deg sterk både i fellowship og i solo. 5 Loremaster detta er en utrolig morsom klasse å spille, her har du både debuffs og cc pakka inn i en pakke, du har en minitank og en mini dps i lommen samt en "healer" i form av bjørn, gaupe og ørn. i tillegg har du en av skillene jeg setter aller mest pris på i spillet : share power. av attacks så har du helt kurrant dps inkludert flere aoe skills. og å soloe denne klassen er en drøm. 6. Captainbuffmaskin, hybrid klassen i spillet, her kan du bygge veldig forskjellig. Denne klassen har jeg spilt siden beta og dette er fortsatt min main. selv har jeg vært igjennom alle slags builds, fra healer build med masse regen til midtimellom. nå har jeg dps/tank build på den, dvs : Might, Vitality, Agility. Med de rette tweakene kan du på en enkelt mob ligge tett oppunder hunter i dps. Du er en meget egnet offtank selv med light shield. Du er main buff klasse og er i utganspunktet en styrke til etthvert fellowship. du har skills som gjør deg i stand til å utgjøre forskjellen mellom fiasko og suksess. dessverre så er det engang sånn at når du spiller hybrid klasse så vil alle styrker komme med en stor svakhet på noe annet. Healer/regen Build går hardt utover din dps/tank ability. Dps/tank Build gjør at du må ha en loremaster nær deg til enhver tid. vi har begge typer i vårt kin og det som går igjenn selv med 1600icpr er att vi alle sliter med power 7. Hunter dette er i utgangspunktet main dps klass. her er det bare å stille seg til rette, skyte piler og innimellom fjerne poison (veldig mange som lurer på hva den skillen er til tror jeg av huntere ) du kan tracke og teleportere. dette er kanskje en av de 2 mest spilte klassene sammen med champion og i begge de 2 fins det derfor veldig mye rart av spillere. Absolutt en gøy klasse å spille men for min del er den litt ensformig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå