haugo Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Som topic sier så krasjer Half Life 2: Episode 1 når jeg er på start menyen. half Life 2: Deathmatch krasjer også. Jeg har god nok PC til å spille det. Hva er feil? Det funka før.
Gromle Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Bytta noen drivere i det siste? Jeg fikk ihvertfall ikke HL2 til å funke med de nyeste catalyst-driverne.
haugo Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Bytta noen drivere i det siste? Jeg fikk ihvertfall ikke HL2 til å funke med de nyeste catalyst-driverne. Nei, har ikke bytta noen drivere i det siste
haugo Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Bytta noen drivere i det siste? Jeg fikk ihvertfall ikke HL2 til å funke med de nyeste catalyst-driverne. Nei, har ikke bytta noen drivere i det siste Er det noen som kan hjelpe meg?
Jooakim Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Kanskje litt sent, men du kan ta en titt her. Lykke til!
haugo Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Kanskje litt sent, men du kan ta en titt her. Lykke til! Jeg har fått det til nå takker for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå