Pus_1808 Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Noen som har peiling på hva som skjer når bakken forsvinner (jeg kan se grasstuster, bygninger mennesker etc) og spillet begynner å "lagge" (hakke/blir tregt): Her er et eksempel på at dette (fra Ratchet i The Barrens):
Pus_1808 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Jeg har kjørt en del virus/spyware scans, men det ble ikke bedre etter det. Det er ikke sånn hele tiden heller, bare noen ganger. Det gir deg ikke før jeg har slått av spillet, og starta det på nytt:/
John Keats Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Har hatt den der et par ganger, samme med flere i guildet. Skjer ikke ofte men er utrolig irriterende. Har heller ikke funnet ut grunnen, men vil tro det ikke er veldig lett å få fikset dette.. Må nok bare starte wow på nytt dessverre
Pus_1808 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Det skjer nesten hver gang jeg spiller. Men noen ganger spiller jeg så lite, at det ikke rekker å skje. Argh, hater det....Burde jeg si ifra til Blizzard siden det tydeligvis skjer med andre også?
John Keats Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Du kan jo kanskje prøve med nyere drivere til skjermkortet ditt, det burde muligens medføre at det skjer mindre hyppig
klozzmajor Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 (endret) Holder en knapp på skjermkortdriver jeg å. Dette har skjedd med meg i mange andre spill også. La inn ny skjermkortdriver og alt ble som nytt:-) Endret 4. april 2008 av coolgrev1
stekri88 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Er ikke skjermkort eller noe som er litt for varmt da?
Freakeating Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Hadde akkurat samma dritten, skjedde ofte, måtte restarte hele maskinen så blei den normal en lita stund Fiksa det med å laste ned ny grafikkort driver
Pus_1808 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Jeg var lenge plaga med overoppheting, og den var inne for "reprasjon" (dvs. de fjerna bare noe støv fra vifta^^) for kort tid siden. Nå er jeg kvitt det problemet, men jeg vet ikke om det har satt sine spor (at den har blit varmet opp ganske mange ganger). Jeg har installert nye drivere, tror jeg....jeg er ikke en pc nerd, men jeg er ganske logisk av meg. Skal spille litt wow, så skal jeg si ifra om jeg får det problemet flere ganger.
StorPeder Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg har hatt det samme. Da var det en addon som gjorde det (rett etter patch), men jeg husker ikke hvilken dessverre.
Pus_1808 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 (endret) En av addons'ene mine (gather, en addon som husker hvor du har minet en stein eller plukka en blomst/urt og merker dem av på kartet) funker ikke nå etter er den nye patchen..Kan være at det er den som fucker opp systemet...Men skal prøve først å spille litt uten å gjøre noe (siden jeg har installert nye drivere) så skal jeg prøve å avinstallere den addonen.., Liker å gjøre ting litt systematisk:) Endret 5. april 2008 av Pus_1808
StorPeder Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Når jeg tenker meg hardt og lenge om var det Enchantrix som ødela for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå