Mr_Tiger Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Når jeg spill crysis så flimrer deler av skjermen. Har prøvd alt fra 0AA til 8xAA unten at det ble merkbart. Har da alt på high, har prøvd med lavere også, men det hjalp lite også. Her er spec på maskinen. hk asus maksimus formula E8400 cpu 8gb med ram(musklin 8500) HD 3870x2 Er det noen som har forslag til hva som kan være feil? Har 8,3v driveren fra ati.
gyt6 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 vil tippe at du har den der fra ati...hmm...ka e den heter no igjen. CCC kanskje.. catalyst control center trur eg det var. der en plass skal du kunne slå av eller på eller velge grad av vertical sync. hvis du finner det i ccc så deaktiver den eller still på laveste. aa er anti alising og den løser ikke flimring. så den bør stå på o til du finner ut ka som er årsaken
Mr_Tiger Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 vil tippe at du har den der fra ati...hmm...ka e den heter no igjen. CCC kanskje.. catalyst control center trur eg det var. der en plass skal du kunne slå av eller på eller velge grad av vertical sync. hvis du finner det i ccc så deaktiver den eller still på laveste. aa er anti alising og den løser ikke flimring. så den bør stå på o til du finner ut ka som er årsaken vertical sync er det det samme som vertical refresh? Finner nemelig ikke noe vertical sync i ccc.
gyt6 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 mulig. litt usikker på det men prøv og se om det hjelper
TCi Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Kan være: 1. Driverfeil - prøv en eldre driver (støtter eldre kortet ditt?) 2. Varmt skjermkort - sjekk temp. Om overklokket, sett til standard hastighet. 3. Skadet skjermkort - lite sannsynlig
Mr_Tiger Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Kan være:1. Driverfeil - prøv en eldre driver (støtter eldre kortet ditt?) 2. Varmt skjermkort - sjekk temp. Om overklokket, sett til standard hastighet. 3. Skadet skjermkort - lite sannsynlig Det er kun i crysis som jeg har dette problemet. Går fint som bare det i cod4,dirt...
TCi Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Crysis er et spill som spesielt presser skjermkortet. Sjekk temperaturen til kortet etter en spilløkt i Crysis. Ser at driverene ikke har noen rapporterte problener i Crysis, bortsett fra en ting. Crysis: Momentary corruption may be noticed in the body of water when a soldier pierces through the clouds. Further details can be found in topic number 737-32599
Mr_Tiger Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 (endret) Ligger rundt 75 grader når jeg spiller crysis. edit: ser ut som det virker bedre nå. Lastet ned 1.1 patchen. Endret 4. april 2008 av cmf_Tiger
Mr_Tiger Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Last også ned v. 1.2. ups...er det enda en...da laster jeg ned den også.
TCi Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Rart du ikke fant den først Du kan se fram til et fint hopp i ytelse.
Mr_Tiger Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Rart du ikke fant den først Du kan se fram til et fint hopp i ytelse. Mye bedre nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå