Gå til innhold

Kor skal eg hendvende meg dersom eg vil vere med på medisinske forsøk (mot betaling)?


Anbefalte innlegg

Eg såg friends i dag, og Joey tener masse pengar med å f eks gje blod og vere sæddonor samt vere med på andre forsknings prosjetker.

 

Eg har og lyst å tene litt cash, men har dei sånnt her i Noreg?eg er med på kva som helst så lenge det er god betaling og eg ikkje kan døy av det.

 

noken som veit kor eg skal ta kontakt? og viss eg er under 18 (eg er 17) må eg få godkjenning av foreldra mine??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første må du være over 18 (uansett om foreldrene dine tillater aldri så mye), og ikke bo langt unna de store byene. Dessuten er det stort sett ikke snakk om mer enn f.eks. 500 for en beinmargsprøve, og da får du ofte smerter i ettertid.

Lenke til kommentar

viss eg vert 18 i år (september), kan eg ikkje gjere det då sidan eg er 90 modell??

har du noken link om kor eg kan gjere denne beinmagsprøven f eks. du svarar jo faktisk ikkje på spørsmålet mitt, opm kor eg skal henvende meg.

Det at eg kjem til og få biverknadar og blablabla veit eg at berre er piss!!

får eg pengar for å donere f eks eit organ eller noke eg ikkje trenger?? eller sæddonar elelr liknande??

Lenke til kommentar

Fant en side på nettet. Her er noen ting du kan gjøre.

Sitt som aktmodell. Timelønn på ca 150kr.

Blodgiver. Du tjener cirka 50kr når du tappes.

Sæddonor, står du må være minimum 25 år.

Eller så kan du selge håret ditt om du har langt hår.

Er du heldig kan du eventuelt finne noen som trenger forsøkskaniner til diverse prosjekt.

 

Lykke til med å tjene penger.:)

Lenke til kommentar
viss eg vert 18 i år (september), kan eg ikkje gjere det då sidan eg er 90 modell??

har du noken link om kor eg kan gjere denne beinmagsprøven f eks. du svarar jo faktisk ikkje på spørsmålet mitt, opm kor eg skal henvende meg.

Det at eg kjem til og få biverknadar og blablabla veit eg at berre er piss!!

får eg pengar for å donere f eks eit organ eller noke eg ikkje trenger?? eller sæddonar elelr liknande??

 

Det blir nok litt smerter etter en beinmargsprøve. Jeg skal prøve å huske å sjekke om det er noen aktive prosjekter i Oslo for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...