jorgens91 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Hei, Når jeg åpner et fullskjermprogram som spill samtidig som jeg hører på musikk, så lages det en "drrr" lyd, som om en fyr sier "cross" i sangen så kommer det "crrrrrr", så kommer ikke resten av ordet.. Hakker på en lignende måte. ;| Dette begynte etter at jeg skiftet fra CRT til LCD skjerm - om jeg husker rett. Smart fyr that knows what to do? :|
dj_vega Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Muligens det er en såkalt "skurre" lyd, "skurrr-skurr". Muligens problemer med skjermkort driveren. Evnt, at lydkortet begynner å ta kvelden.
radivx Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Lydkort tar aldri kvelden De fleste problemer på et moderne system oppstår pga dårlige drivere. Prøv å oppdater både skjermkort og lydkort drivere.
dj_vega Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Lydkort tar kvelden. Jeg har hatt en del lydkort som faktisk tok kvelden, altså sluttet å fungerer. Det skurde med en de gidde ut musikk ... Mener du at det lydkortet må ha hatt en driver feil?
jorgens91 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Aight, takk for svar, men problemet er her fortsatt : (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå