Gå til innhold

Ok billig Støydemping korleis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg på asfaltplater på alle åpne flater(inne i kabinettet selvfølgelig),disse fåes kjøpt hos de fleste lokale bilrekvisitaforhandlere.IKKE kjøp dette hos Microplex(ikke noe stygt om dem,men det blir j*vli dyrt)

Skrevet

Hvis du ikke har gått til anskaffelse av støydempermatter kan jeg tipes deg og at en rekke bilrekvisita butikker har svært billige asfaltmatter :yes::yes::yes:

Til ufattelige 11 lusne kroner for 250 x 158 x 2 mm (med lim)

Disse demper vibrasjonen.

For å dempe noe av viftestøyen kan det være lurt å bruke skumgummi liknende matter. disse koster ca 80 kroner på samme butikk

Denne kombinasjonen har jeg i mitt kabbis...bort i mot lydløs :yes::yes::yes:

• 1 måned senere...
Skrevet

Skal du ha billig novibes anbefales sykkelslange. En sykkelslange rekker til ca 6-8 harddisker med det oppsettet jeg brukte... Funker som snus!

Skrevet
Skal du ha billig novibes anbefales sykkelslange. En sykkelslange rekker til ca 6-8 harddisker med det oppsettet jeg brukte... Funker som snus!

det beste er egentlig syltestrikk. spør din mor, har sikkert noe liggende :D

ikke noe gummi som blir tørr og sprø

Skrevet
det beste er egentlig syltestrikk. spør din mor, har sikkert noe liggende :D

ikke noe gummi som blir tørr og sprø

Er det ikke nettopp strikk som blir tørr og sprø etterhvert da?

Skrevet

Onkelen min driver med teknisk isolasjon så jeg kan vel bruke sånne matter som det er lim på en flata også bare lime det fast på Kabinetet mitt vil det hjelpe no ?

Skrevet
det er jo den på norgesglass, den blir vel sprø den også :roll:

Joda, den blir sprø. Den blir sprø like fort som annen strikk. Er nå hvertfall min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...