elhacko Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 ok da har jeg netopp komt fram til att jeg vill kjøpe halv life 2 orange box. menn det er ett par spørsmål. jeg leste på den ofisielle nettsiden att det følgte med følgende spill: -half life 2 -half life 2 episode one -half life 2 episode two -team fortress 2 -portal menn følger det ikke med CSS(counter strike source), og deathmatch. nå e eg ganske forvirra her for de skrive jo så forbanna lite bakpå spillene. noen som har orange box og som gidder å ranse opp alle spillene du får med?
Borgen Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) ok da har jeg netopp komt fram til att jeg vill kjøpe halv life 2 orange box. menn det er ett par spørsmål. jeg leste på den ofisielle nettsiden att det følgte med følgende spill: -half life 2 -half life 2 episode one -half life 2 episode two -team fortress 2 -portal menn følger det ikke med CSS(counter strike source), og deathmatch. nå e eg ganske forvirra her for de skrive jo så forbanna lite bakpå spillene. noen som har orange box og som gidder å ranse opp alle spillene du får med? Half-Life 2 Half-Life 2: Episode One Half-Life 2: Episode Two Half-Life 2: Lost Coast Portal Team Fortress 2 Endret 3. april 2008 av Borgen
Dʋgɢtung Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 CS er vel fortsatt gratis så lenge man har Half-Life? Jeg har i alle fall aldri betalt for CS (annet enn da jeg kjøpte HL & HL2)
NothgaliC Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 CSS og deathmatch er afaik gratis så lenge man har HL2.
elhacko Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 (endret) hmmm så eg bare laste ner deathmatch og css fra steam? foresten, den stasjonere dataen er til reperasjon. så jeg tenkte å instalere det på laptoppen imens. menn eg vett iche heilt om det går ann å instalera det på stasjoneren etterpå? Endret 3. april 2008 av elhacko
Crazy_Man Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Joda, det funker helt greit å installere på begge maskinene
mongojarle Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Jeg har HL2, HL2:Deathmatch, HL2:EP1, HL2:LC og HL1, men jeg har ikke tilgang til CSS. Dette er ikke gratis for meg, kanskje det er anderledes hvis du kjøper OB. Mange forkortelser her
Mevon Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jeg har orange box med HL2, men jeg ser ingen muligheter til å få CSS gratis.
Amaru Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 jeg har orange box og har kjøpt Ep1 separat men css følger ikke med. var nok bare da HL2 var nytt at Css fulgte me jeg måtte kjøpe css separat
Campin Carl Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 CS og CS: Source følger ikke med i Orange Box, et spill som ikke har blitt nevnt men som følger med er Pegge Extreme deluxe 2 (tror jeg det het) HL:2 Deathmatch er gratis hvis man har HL:2 eller EP:1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå