Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Frakting av scooter fra troms


Anbefalte innlegg

Hei ;)

 

Vet ikke om jeg poster rett nå, men uansett.

Jeg skal kjøpe en scooter for 8000 av en fyr fra troms. Må vel fraktes siden jeg bor i ålesund.

Det jeg lurer på er hva det vil koste og hvor lang tid tror ere det tar? Noen som vet om et spessielt firma som frakter jeg kan ta kontakt med?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her vil jeg nok anbefale deg å bruke hurtigruten. Det er Nor-lines AS som betjener godskapasiteten på hurtigruten.

 

Kontaktinfo Nor-Lines Tromsø, hurtigruten (de har et annet kontor for resten av godsbåtene):

Tlf: 77 61 52 90

[email protected]

 

Hurtigruten går nå ikke så veldig raskt, men den er forutsigbar så når du vet når den er laste vet du når den vil bli losset. Pris har jeg ingen anelse om.

 

Alternativt kan du høre med Nor-Cargo i Tromsø, men det vil nok kreve at scooteren blir omlasted i trondheim om de ikke har endret rutene etter at jeg jobbet der. Er usikker om det vil ta lengere eller kortere tid enn hurtigruten. Ring de for pris.

 

Telefon: 77 64 80 90

[email protected]

 

Schenker og tollpost finnes også i Tromsø, men jeg vet ikke om de liker den type gods, kan være verd å høre med de.

 

Uansett hvem du ringer til, ha klar lengde, bredde, høyde og vekt på scooteren. De trenger dette for å gi deg pris.

Endret av valentino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...