Schjellin Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Føler på en måte at det er ganske mange tullete svar her inne.. Jeg føler at tråden ikke fortjener noe annet. Hvorfor skal vi svare seriøst når du åpenbart troller? Sånne som deg skal ikke ha tillatelse å poste engang. Ihvertfall ikke her. Bare la vær. Imo bare si at du boter så er vi ferdig med det..
Swafty Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Føler på en måte at det er ganske mange tullete svar her inne.. Jeg føler at tråden ikke fortjener noe annet. Hvorfor skal vi svare seriøst når du åpenbart troller? Sånne som deg skal ikke ha tillatelse å poste engang. Ihvertfall ikke her. Bare la vær. Imo bare si at du boter så er vi ferdig med det.. Ingen botting her i gården nei. Hardcore questing.
Christeven Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Vet åssen level jeg var i når jeg gikk hjemmefra men ikke når jeg kom hjem akkurat.. armory er litt treg.. om du ikke botter hva betyr dette?
Moonshield Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Føler på en måte at det er ganske mange tullete svar her inne.. Jeg føler at tråden ikke fortjener noe annet. Hvorfor skal vi svare seriøst når du åpenbart troller? Sånne som deg skal ikke ha tillatelse å poste engang. Ihvertfall ikke her. Bare la vær. Imo bare si at du boter så er vi ferdig med det.. Ingen botting her i gården nei. Hardcore questing. Det kan jo ikke være en seriøs bruker du har, Overdox. Alle vet at du spiller funserver, T6 Fag-elf Male Rogue.
Swafty Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Føler på en måte at det er ganske mange tullete svar her inne.. Jeg føler at tråden ikke fortjener noe annet. Hvorfor skal vi svare seriøst når du åpenbart troller? Sånne som deg skal ikke ha tillatelse å poste engang. Ihvertfall ikke her. Bare la vær. Imo bare si at du boter så er vi ferdig med det.. Ingen botting her i gården nei. Hardcore questing. Det kan jo ikke være en seriøs bruker du har, Overdox. Alle vet at du spiller funserver, T6 Fag-elf Male Rogue. Nei lvl 51, blir 52 over natta blood elf rogue
Moonshield Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Så du er enig om at du ikke har en seriøs bruker?
Swafty Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Han er seriøs eller så ville jeg ikke brukt så lang tid på å queste med han.
Moonshield Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Ingen botter her i gården nei. Her går det på hardcore questing, begynner bli temmelig lei men.. Så hvordan kan du ikke vite om du er 50 etter du er ferdig på skolen eller jobb da? Kan jo aldri være sikker om jeg er lvl 51. Men er det nå, ble det over natta som sagt. Og Armory er treg til tider.. Spiller du i søvne?
Frohman Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Nei lvl 51, blir 52 over natta blood elf rogue Lotrlegolas?
Zeph Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Tråden er full av off-topic, ikkje noko ukjent fenomen i denne delen diverre. Stenges.
Anbefalte innlegg