Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Priser på tannlegebehandling. Hva betaler DU?


stigga

Anbefalte innlegg

Var hos tannlegen i dag. Betalte 910 kroner for bedøvelse og boring av ett hull. Før det betalte jeg 650 kroner for den årlige undersøkelse med bilde. Videre satte tannlegen meg opp på en ny time for at han skal trekke en visdomstann (noe jeg ikke nødvendigvis er enig i). Blir jeg lurt her eller???

 

Lurer bare på om jeg har en dyr tannlege i forhold til andre, eller er dette en relativt normal pris?

 

Hva betaler dere andre for tannlegene deres??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Størrelsen på hullet avgjør vel prisen. Vet av andre som har betalt cirka det samme som deg for et lite hull. Han kan jo ikke trekke en visdomstann hvis du ikke vil! Det er jo du som betaler. Min tannlege ville så veldig trekke min visdomstann. Det var ikke noe vits med fylling, fikk diskutert meg til en fylling til slutt.

 

650 kr for første konsultasjon er vel helt greit, var det privat? Har inntrykk av at offentlig er litt billigere enn privat. Tror jeg betalte 400 kr sist for første besøk, men da var jeg under 20, er det ikke 20 prosent man har da?

 

Nå er det en stund siden jeg var til norsk tannlege sist så prisene har sikkert steget.

 

Alt i alt er vel prisen helt grei. Tannlege er dødelig dyrt!

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...