Gå til innhold

Er vac-banned på cs. 1.6 og lurer på 2 ting angående det


Anbefalte innlegg

Jeg spiller Counter-Strike og har blitt vac-banned, så jeg lurer på 2 ting:

 

1. Er det steam-accounten min som er vac-banned eller cd-keyen som jeg aktiverte spillene med?

 

2. Hvis det er cd-keyen som er vac-banned, kan jeg spille dod(Day of Defeat) og de andre spillene som fulgte med den gamle cd-keyen hvis jeg bytter cd-key?

 

 

Hvis du bare tror du vet det, helst skrive: Jeg tror.....

 

 

Takk for svar

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar jeg ikke helt feil, kan du spille dod osv.

dvs, var vac banned en gang. Mener å huske jeg kunnne spille source spill iaff.

Uansett koster det ikke all verden å fikse seg en ny acc med 1.6 osv.

tar jeg ikke feil koster cs 1.6 50 kroner, hvis du betaler med visa.

Men ja, da må du fikse deg en ny steam acc også.

Så hvis du har visakort er vil det ikke ta mer en 5 min å fikse de spilla du hadde fra f0r av. Mulig du må laste de ned på nytt etter du har kj0pt de bare.

Lenke til kommentar

1. Vac Ban går etter steamID! Altså din ID(acc) blir banna permently (Andre prs med same navn, email osv blir ikkje banna)

 

2. Ban på din Acc gjer at alle spel (cd-keys) vert Vac Ban altså du kan ikkje spille source osv vist det er på same acc.

 

3. Det er tullprat det du sier at du blei banna fordi ein anna acc som cheata hadde same e-mail som din.

 

Vist du skal spele på Secure server igjen må du ha ny acc og cd-keys

 

 

Sjekk Instiligane på steam, vist det står Bad på VAC-Status er alle cd-keys ban

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Jeg cheatet på min første steam-account og lærte leksen min.

Kjøpte den accounten jeg har nå, men når jeg kom hjem fra vinterferien, var den vac-banned uten at jeg har cheatet( meng glem det).

 

Nå holder jeg på å lage den nye accounten, og lurer på noen ting underveis:

1.Kan jeg ha samme e-mail, konto-opplysninger og friedns/friedns-navnet som på den vac-bannede accounten?

2.Jeg trenger vel ikke noe cd-key hvis jeg kjøper det gjemmon steam. Er vel bare å kjøpe det i den nye accounten, så kommer det automatisk i "Mine spill" menyen og er ikke vac-banned?

Lenke til kommentar

Ja du kan bruke dei same opplysingane men ikkje same Brukenavn

 

Friendsnavnet kan du ha som det same som den gamle ja

 

Når du kjøper via steam så kjøper du eigentleg ein cd-key men steam registere den med eingang og det fungere.

 

 

Vist du er 100% sikker på at du ikkje cheata sjekk om du har lånt vekk konto informasjon til noko og sjekk etter nøye! at den gamle cheaten din er fjerna.

 

 

Og Venligst ikkje cheat meir ;)

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

PC-en har skiftet harddisk etter sist jeg cheata og har ikke instalert det siden, så antar at det er vekk nå :)

 

Jeg cheater ikke mer og hater cheaters nå :)

 

Og noen siste ting til hvis du er snill å svarer på det og:

1.Blir det lastet ned med en gang og hvor fort går det?

2.Er det en måte å lagre vennene mine på? Alle er ikke på nå, så kan ikke få spurt etter alle accountet-navnene

 

Takk for alle svarene :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg lagd den nye, og alt stemmer hittil. Ingen spill og ingen venner ;) Men når jeg inn på Steam-community, så er jeg fremdeles på der som min gamle account (alle vennene, og de gamle gruppene er der). Hvordan får jeg skiftet Steam-communityet til den nye accounten?

 

Kan jeg på en måte slette min gamle account?

 

Og når jeg bestiller den nye cs 1.6 fra steam, jeg er vel ikke vac-banned der (teit spørsmål, vet det men vil vær ehelt sikker).

 

Og jeg har de samme favorite-mapsene, skal det stemme? (Har ikke bestilt cs enda, men det kommer opp. Og når jeg trykker "koble til" kommer jeg til kjøp cs-stedet).

 

 

EDIT: Skifte steam-cummunity, men lurer fortsatt det med favorite-mapsene

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Maps kan du overføre fra den gamle CS din...

 

 

Programfiler/steam/steamapps/dit gamle brukernavn/counterstrike/cstrike

 

eller

 

Programfiler/steam/steamapps/dit gamle brukernavn/counterstrike/cstrike-norwigan

 

Det skal ligga ein mappe med Maps sett den inn i din nye acc

 

Programfiler/steam/steamapps/dit nye brukernavn/counterstrike/cstrike

Lenke til kommentar
Maps kan du overføre fra den gamle CS din...

 

 

Programfiler/steam/steamapps/dit gamle brukernavn/counterstrike/cstrike

 

eller

 

Programfiler/steam/steamapps/dit gamle brukernavn/counterstrike/cstrike-norwigan

 

Det skal ligga ein mappe med Maps sett den inn i din nye acc

 

Programfiler/steam/steamapps/dit nye brukernavn/counterstrike/cstrike

Jeg har ikke slette mapsene som ligger på PC-en, og begge accountene er på samme pc.

 

Trenger jeg å forandre noen med mappene( de på min datamaskin osv.) om de er på samme PC-en når jeg bytter steamaccount og cd-key for å ikke være vac-banned mer?

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Fant mappen.

 

Så skal jeg bare flytte alt i Programfiler/steam/steamapps/dit gamle brukernavn/counterstrike/cstrike-norwigan

 

Til Programfiler/steam/steamapps/dit nye brukernavn/counterstrike/cstrike-norwigan

 

 

Bare dra så det kommer en blå ting på alt og dra de til det nye mappen( nye accen)?

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...