Gå til innhold

Vis oss solbrillene dine


Anbefalte innlegg

Nå begynner jo sommeren å nærme seg, og mange leter vel etter noe kule solbriller til sommeren. Noen som har kule briller og vil laste opp bilde av de og fortelle hvor de er kjøpt? Kan enten være bilde du har tatt selv eller produktbilde av brillene som du finner på nettet :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har bare to par solbriller som jeg bruker nå;

- det ene paret er av merket E. Armani, og ser slik ut:

post-158263-1208453594_thumb.jpg

 

- det andre paret er hvite, og er kjøpt på h&m. de ser bedre ut i virkeligheten enn på dette bildet..:

DL605_61994_10001_31_3613.jpg

 

H&M har faktisk ganske mange kule i år.

Endret av hansjqrg1
Lenke til kommentar
Har selv et par klassiske svarte Ray-Ban aviators og jeg lurer på om jeg skal skaffe meg noen Wayfarers eller noe liknende, som dine.

Wayfarers har fått ein skikkelig renessanse ja! Oakley frogskins vart fyrst laga av oakley på 80-talet, og er no attende som eit retro-stunt. Masse kule fargar å velge mellom, men ein må mest truleg på eBay for å få tak i dei. Eventuelt den svenske nettbutikken Caliroots ,som tek blodpris (1399,-SEK). Uansett vil alle utgåver av frogskins stige i pris også på eBay framover uavhengig av farge, ettersom dette er eit stunt oakley har sett ei tidsramme på. Etter 2008 er det totalt slutt på produksjonen, og ein æra er over.

 

Eg har eit splitter nytt og ubrukt eksemplar av brillene på biletet under til sals (nice price) dersom nokon skulle vera interesserte. Bestilte kvite frogskins, men vart sendt brillene på biletet ved ein feil. Jævlig kule, men ikkje heilt min farge. Interessert? PM meg!

1091920083410152595363_L.jpg

 

 

edit: *SOLGT*

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Nesten slike jeg hadde som vanlige briller før. Noe av det mest irriterende med dem er den gummien som er på stengene; den blir sykt fort ødelagt og slitt. Pluss at jeg ikke helt er for stenger som ikke går bak øret men bare bakover på hodet.. Men bortsett fra det så har Oakley mange tøffe briller; dog holder jeg meg som sagt til Electric..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...