Gå til innhold

GTA IV får ny utgivelsesdato

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Opprinnelig skulle Grand Theft Auto IV blitt lansert 29 April, men som de fleste sikkert forstår er det ikke gjort i en håndvending å lage en virtuell storby. Dette er andre gangen GTA blir utsatt"

Les hele artikkelen her: http://www.gta4.net/xbox360/action/grandth...ult&title;1

Det ligger også en artikkel på den offisielle siden til gta4

Jaja, jeg vil heller ha en versjon uten bugs en en halvferdig versjon. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

NeEEEEI!!

Kødder du? Faen, jeg som hadde veddet 1000 spenn med kameraten min om at 29. april var final dato. Damn, er irritert nå as.

Klarte å hive tastaturet i den helt nye LCD skjermen min, er en dyp ripe i den nå!! DAMN you ROCKSTAR!!

Endret av Baba2
Skrevet
NeEEEEI!!

Kødder du? Faen, jeg som hadde veddet 1000 spenn med kameraten min om at 24. april var final dato. Damn, er irritert nå as.

Klarte å hive tastaturet i den helt nye LCD skjermen min, er en dyp ripe i den nå!! DAMN you ROCKSTAR!!

SUCKER! :p

Skrevet
NeEEEEI!!

Kødder du? Faen, jeg som hadde veddet 1000 spenn med kameraten min om at 24. april var final dato. Damn, er irritert nå as.

SUCKER! :p

Haha, han hadde tapt veddemålet uansett da spillet kommer 29. april og ikke 24. som han tror :p

Skrevet
NeEEEEI!!

Kødder du? Faen, jeg som hadde veddet 1000 spenn med kameraten min om at 29. april var final dato. Damn, er irritert nå as.

Hehe! Slapp av, det er nok bare en aprillspøk :tease:

Skrevet
NeEEEEI!!

Ikke bare har du skadet LCD skjermen din,men du må også punge ut en høvding fordi datoen er 29,ikke 24..:p

Skrevet

Spillet er jo 99% ferdig :p De kunne gitt det ut igår og det ville fortsatt hatt mindre feil enn mange andre spill på markedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...