Gå til innhold

CoD4: Reformatert PC - Rank borte, kan noe gjøres?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er en hyppig spiller av Call of duty 4. Jeg kom ganske høyt opp på rank listen, men så begynte PC-en å restarte seg. Jeg vet ikke hvorfor, men har en liten anelse. Isåfall så reformaterte jeg min kjære pc :). Jeg instalerte CoD4 og ante ingen fare. Så kom sjokket, ranken min var vekke og nå har jeg den dårligste av dem alle :(

Noen som vet hvordan jeg kan få min gamle bruker tilbake?

Eller hva jeg har gjort feil?

SmedSon

Endret av fredrik
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-UUbruw
Skrevet (endret)

Ingen måte du kan få tilbake din gamle bruker på. Ranken din lagres på datamaskinen i CoD4mappa. Du skulle nok ha tatt backup før du formaterte :(

Endret av Slettet-UUbruw
Skrevet (endret)

Heisann, og velkommen til forumet!

Jeg har gått inn og endret litt på emnetittelen din, slik at den forteller hva tråden din handler om. På den måten får vi alle et mer oversiktlig forum, og du vil lettere få hjelp med problemet ditt, da de som kan noe om det med en gang vil se hva det dreier seg om.

Mer om bruken av emnefeltet finner du i nettikette. Anbefaler deg i tillegg til å lese over retningslinjene, om ikke du allerede har gjort det.

Lykke til!

(Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, da eventuelle reaksjoner på moderering alltid skal tas over PM)

Endret av fredrik
Skrevet

Du kan laste ned en save fra nettet, der får du saves der alt er unlocka osv.. Vet ikke om det er lov, men kan ikke helt se hvorfor det ikke skulle vært det. Du blir ihvertfall ikke banna eller kicka fra noe sted. Bare søk på google etter det du ønsker ;)

Jeg mista ranken min, helt uten videre, hadde unlocka det meste, til og med golden ak 47, så ble ranken min resatt til level 23 eller noe slikt. Gadd ikke gå igjennom hele driten på ny(selv om det tar egentlig ikke såååå lang tid, men den første gangen du levler deg til lvl 55 er absolutt den morsomste).

Skrevet

Det er alltid gøyt å lvl til høyeste lvl EN gang og ikke flere. Så det var ikke så gøyt å miste halve accounten din. :p

Skal søke litt på nette etter den saven :)

Takk for alle svar :)

Smedson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...