Patrol_33 Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Et bilde jeg tok tidligere i vinter. Lurer på om jeg har dratt for hardt i spakene denne gangen?. Justert og konvertert i Bibble og en runde med USM i PSE. Har også eksprimentert med noen nye plugins i Bibble. Bla. Pop Colors. Det er veldig stor kontrast i bildet, så jeg har jobbet med å få fram detaljer i skyggene og trykk i himmelen. Brukt f4 for å teste Tokinaen på full åpning. Hvær ærig no folkens. EOS 350D Tokina 12-24 12mm F/4 1/250 ISO 100
pederk Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Auu. Stakkars bildet. Dratt alt for hardt i spakene, ja. Det er jo skarpe kanter mellom de blå skyene og gule himmelen. Ton det ned en dose, så blir det mye finere.
-Lasse Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Auu. Stakkars bildet. Dratt alt for hardt i spakene, ja. Det er jo skarpe kanter mellom de blå skyene og gule himmelen. Ton det ned en dose, så blir det mye finere. Må si meg enig. Dette ble nok litt i meste laget. Hadde vært moro og sett bildet uten så mye redigering.
nree Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Enig med de to forrige, hadde vært fint å hatt orginalbildet å sammenligne med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå