SuKa Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Hallo! Har en bærbar som ikke er alverden, http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=90096 ( har 2gb ram og har dobbelkjerne prossesor) Lurer på om noen vil anbefale noen spill som denne bærbare klarer? Likte godt Oblivion, Titan Quest og Dark M.( dette var på stasjonær), og kunne godt tenkt meg lignende spill, men er opent for alt:)
teletubbiekid Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Audiosurf BaboViolent 2 (Gratis) Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth Call of Duty Call of Duty 2 Call of Duty 4: Modern Warfare The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay Condemned: Criminal Origins The Elder Scrolls III: Morrowind Far Cry The Punisher Sins of a Solar Empire Er ikke sikker på om din bærbare klarer alle disse på max grafikk (usikker på skjermkortet ditt), men tviler på at de fleste på denne listen er for tunge for PC-en din. Endret 29. mars 2008 av teletubbiekid
Book Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Oi, det skjermkorter tviler jeg på at klarer noe særlig. Må nok bli morrowind av de som står over. Ellers kan du jo prøve Knights of the Old Republic. Det krever ikke så alt for mye. Men jeg anbefaler å teste litt demoer for å sjekke hvor PC-en din ligger i terrenget. Endret 29. mars 2008 av Book
Book Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 NWN 2, F.E.A.R, Stranglehold. Jeg gir deg et hus med svømmebasseng om du klarer å få de spillene til å kjøre på PC-en hans...............
Erasus Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Sett innstillingene på lavt og det skal gå greit det. Men skal du ha uforglemmelige spill som knuser alt som har blitt listet opp så bør du prøve Baldur's Gate serien, Fallout serien, Planescape: Torment. Endret 29. mars 2008 av Erasus
SuKa Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hehe, er skolepc, så er ikke alverden! Men skal teste noen demoer! Two worlds og mount and blade er for kravstore for denne maskinen? Pc er litt bedre enn den på linken, men det er noelunde det samme.. Endret 29. mars 2008 av SuKa
akristina92 Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Mount and Blade skal virke bra. Two worlds er jeg usikker på. Skader vel ikke å prøve.
Book Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hehe, er skolepc, så er ikke alverden! Men skal teste noen demoer! Two worlds og mount and blade er for kravstore for denne maskinen? Pc er litt bedre enn den på linken, men det er noelunde det samme.. Vel, problemet ditt er ikke cpu eller minne. Men grafikkortet ditt. Så om det er det samme som den du linka til så har du det ikke så lett. Som jeg sa, prøv ut demoer. Intel GMA 950 har ikke Direct X 7 funksjonalitet engang så da er du satt ganske langt tilbake Endret 29. mars 2008 av Book
teletubbiekid Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Intel GMA 950 har ikke Direct X 7 funksjonalitet engang så da er du satt ganske langt tilbake Hvis dette er riktig kan trådstarter stryke hele den lista jeg kom med. Hvis du ikke har mulighet til å spille på den stasjonære som ble nevnt i førsteinnlegg.
SuKa Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hmm, er det en måte å finne ut om det har Direct 7 funksjonalitet? Stemmer at det er Intel GMA 950! Er ikke mulig å oppgradere det heller? Endret 29. mars 2008 av SuKa
teletubbiekid Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Diablo 2 kom ut i 2000, så det er ekstremt stor sjans for at det fungerer.
Erasus Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Hmm, er det en måte å finne ut om det har Direct 7 funksjonalitet? Stemmer at det er Intel GMA 950! Er ikke mulig å oppgradere det heller? Om så det var mulig, tror ikke du ville ha gidda å penge ut.
Mr. Fiskum Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Diablo 2 kom ut i 2000, så det er ekstremt stor sjans for at det fungerer. Og spillet er dritbra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå