klxm Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg har brukt min SE til blogging og det har fungert utmerket helt til nå. Det var såre enkelt, bare å knipse et bilde og "sende til blogg". Men nå får jeg plutselig opp feilmeldingen "kan ikke publisere post" når jeg prøver å sende et bilde fra mobilen. Jeg har prøvd å lastet ned instillinger for MMS/Internett/epost på nytt, men dette ser ikke ut til å hjelpe. Jeg vet ikke om det har noe betydning, men pga et problem med bloggen slettet jeg kontoen min på blogger(google).com. Men jeg har opprettet en ny nå. Jeg prøvte deretter å sende et bilde fra mobilen, men dette gikk ikke. Jeg prøvde å sende en MMS til [email protected] (slik man skal gjøre for å opprette en mobil-blog), men får aldri noe svar (claim token) tilbake Jeg sendte da en mail til [email protected], og fekk tilbake en URL adr som skulle vere mobil-blog adressen. Jeg sette da opp denne mobil-adressen opp til min vanlige blog-adresse (slik som man skal gjøre om man også vil bruke den fra data), men det fungerer fortsatt ikke å sende fra mobil, da jeg bare får den irriterende "kan ikke publisere post" feilmeldingen. Håper noen av dere hang med...hehe... Noen som kan hjelpe? Endret 28. mars 2008 av klxm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå