Gå til innhold

[GTA]Ny trailer senere idag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142
Skrevet (endret)

Hva er det som skjer her(bildet) i videoen egentlig? Er det skudd fra helikopter eller er det Niko som skyter med gun? Lyden tilsvarte i alle fall gun, og da var det litt rart med en slik lysstråle..

post-96555-1206657928_thumb.jpg

Og om noen skulle lese dette, og tilfeldigvis også vite om et program som muliggjør frame-by-frame videoavspilling, PM please :)

Endret av Slettet+142
Skrevet (endret)

Meh.

Har fortsatt ikke fått sett noe skikkelig gameplay. Og når det gjelder framerate er jeg fortsatt bekymret når det til dels hakker i en trailer.

Edit @ Comprade: Ja.

Endret av StaBBer
Skrevet
Hva er det som skjer her(bildet) i videoen egentlig? Er det skudd fra helikopter eller er det Niko som skyter med gun? Lyden tilsvarte i alle fall gun, og da var det litt rart med en slik lysstråle..

Du ser da at det kommer et skudd ovenfra, ved siden av lysstrålen - ergo et helikopter. At lyden tilsvarer "gun" (tror du leter etter pistolskudd), er pga redigeringen - om du ser igjennom den to ganger, ser/hører du dette.

Meh.

Har fortsatt ikke fått sett noe skikkelig gameplay. Og når det gjelder framerate er jeg fortsatt bekymret når det til dels hakker i en trailer.

Såvidt jeg vet var det kun til Vice City det ble vist bittesmå "gameplay" - klipp, for å demonstrere siktesystemet. At de skulle vise gameplay med hud og alt i en teaser trailer ville bare vært rart. Framerate dropp er det absolutt ikke, har sett igjennom HD-utgaven 3 ganger så langt.

Gjest Slettet+142
Skrevet
Du ser da at det kommer et skudd ovenfra, ved siden av lysstrålen - ergo et helikopter. At lyden tilsvarer "gun" (tror du leter etter pistolskudd), er pga redigeringen - om du ser igjennom den to ganger, ser/hører du dette.

Ja, så helikopteret, og ja, lette nok etter ordet, litt trøtt igår :hm:

Men jeg henger meg opp i den lyden jeg av en eller annen grunn.

Skrevet

Er nok ikke en teknisk feil hvis det er det du bekymrer deg for - er nok heller videoen som er redigert slik, for å skape en jevn overgang - det finnes et fint ord for det på filmspråket ...

Skrevet
Meh.

Edit @ Comprade: Ja.

Så ikke ett eneste hakk jeg men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...