Gå til innhold

Harddisk feil, kan ikke logge inn


Anbefalte innlegg

Har noe feil med harddisken, er i alle fall det jeg tror. Ser ikke at windows laster opp, da er det bare svart skjerm. Pcen klikker rett før man kan logge inn, kommer en slik melding:

 

lsass.exe - System error

 

Insufficient system resources exists to complete API.

 

Den funka før en person trakk ut kontakten mens pcen var på. Men var fortsatt en del feil før det, foreksempel når jeg skulle søke etter feil på c: og d: så kom d bare svart skjerm, men hørte den jobba i bakgrunnen. Tviler på at det skjedde noe, samme var det når jeg skulle konvertere til NTFS, da kom det også bare svart skjerm. Men den ble ikke konvertert. Man må jo restarte pcen for å kunne søke etter feil og konvertere. Var da det ble svart skjerm, men den kom tilslutt tilbake der man logger inn, og da kunne jeg logge inn uten problemer..

 

Hadde foresten bare 0 kb plass på C: der windows er..

Har også prøvd å reinstallere windows men det går ikke, den ignorerer bare cden..

Endret av Cornugon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde foresten bare 0 kb plass på C: der windows er..

Dette kan være starten på problemet ditt. Med null ledig plass vil windows få trøbbel. Det hjelper selvsagt ikke at strømmen nappes ut mens manskinen jobber.

 

For å boote med Windows-CDen (original) må du sette CD som første bootdevice i BIOS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...