maakay Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) hei jeg ha drevet mye med spill nå.. jeg trenger noen tips om hvilket program jeg skal bruke for å lage et tekstbasert spill.. jeg ha spillt mye game maker. så det trenger dere ikke å skrive.. dere kan gi meg noen tips om noen teksbasert spill. Takker for svarene Endret 26. mars 2008 av maakay
Zeph Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
scribbleh Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 jeg klarer å lage tekstbaserte spill med flash.. prøv det
maakay Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 jeg klarer å lage tekstbaserte spill med flash.. prøv det er det adobe flash
scribbleh Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 jeg klarer å lage tekstbaserte spill med flash.. prøv det er det adobe flash jepps, med flash kan du også ha spillene på en nettside for eksempel.. skulle gjerne lagd noen eksempler for deg men min pc har kræsja og er sendt inn nå, får ikke gjort noe arbeid på en stund :/ sitter på en ganske bedriten laptop nå..
Flimzes Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Eller om du har lyst til å lage spill *på orntli*, og lage kildekoden selv, så er vel c++ en god start. http://www.cplusplus.com/
scribbleh Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Eller om du har lyst til å lage spill *på orntli*, og lage kildekoden selv, så er vel c++ en god start. http://www.cplusplus.com/ kanskje litt sykt å gå rett på C++.. ville heller ha sittet med C# og XNA 2.0 litt først i såfall..
Bjonski Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 PHP? til nettbasert-tekstbasert spill php og mySQL er vel det som brukes til f.eks NordicMafia og lignende
maakay Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 PHP? til nettbasert-tekstbasert spill php og mySQL er vel det som brukes til f.eks NordicMafia og lignende kan dere gi meg noe adresser
maakay Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 PHP? til nettbasert-tekstbasert spill php og mySQL er vel det som brukes til f.eks NordicMafia og lignende kan dere gi meg noe adresser takker vil lage spil med megboen
Skagen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Tråden stenges da trådstarter ikke har fulgt opp moderators anmodning om å endre emnetittelen. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.
Anbefalte innlegg