Gå til innhold

hjelp med assassin's creed achievements.


RAD1V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk den 85% saken under den siste "boss"-fighten.

Når det gjelder Lucy er det bare å prate med a hver gang du er i laben, helt til a sier det er på tide at du går inn til rommet ditt.

samla mange flagg?

har jo runna spillet uten å få det lucy achievementet, hvordan kan man få det da?

Lenke til kommentar
noen som vet hvordan man går gjennom alle samtalene med Lucy?

har gjort absolutt alt bortsett fra flagg og tempelar, burde jeg ikke fått achievementet med "seen 85% memory glitch"?

For å snakke med Lucy, må du som Laland sier, starte helt på nytt. For hver gang du kommer til "the Animus", må du gå bort til Lucy og trykke B. Det kan være at du må trykke B flere ganger, for det kan være flere dialoger hver gang. Først når Lucy sier "aren't you tired" eller "i have to work now" kan du gå og legge deg. Sjekk denne siden for oversikt over de ulike dialogene.

 

Når det gjelder "hungerer of knowledge" (som du kaller seen 85% memory glitch), må du trykke på en knapp hver gang glitchen kommer i hver dialog. (Husk at det er mange, 7-10 vel, i hver slutt-dialog når du har drept ett mål) Gjør du dette på alle, kan du tidligst få den når du dreper Robert De Sable mener jeg.

 

Når det gjelder lokasjon for flagg og templars bør du se på denne siden for skikkelig kart.

 

Edit: linken min til det skikkelige kartet, er jo da det samme som trykkertor skrev.

Endret av Kvalen
Lenke til kommentar
pokker... Gadd ikke trykke vær gang det kom glitch under dødstalene til de jeg hadde drept. Syntes det var stiligere at Altair holdt ham enn at han begynte å gå rundt.

Samme her, for jeg gadd ikke sjekke achievements på forhånd.. Derfor måtte jeg spille igjennom hele storyen på nytt for å få "hungerer of knowledge" og den man må snakke med lucy.... Litt kjedelig i grunn, men gikk på 6-7 timer.

Lenke til kommentar
Slettes alt jeg har gjort hvis jeg tar new game? Man kan ikke ha to forskjellige saver?

Men kan man ikke bare ta ett og ett oppdrag, da får man med seg alt?

Alt slettes når du tar new game. Du må faktisk starte HELT på nytt for å få "conversasionalist" og "hungerer of knowledge". Det holder ikke å ta om igjen oppdragene. Det jeg gjorde, var at jeg fullførte alle andre achievements. Deretter kopierte jeg den savegamen fra HD til memorycard. Laget "new game", spilte igjenom storyen for å få de to ach. Deretter slettet jeg den nye, og kopierte tilbake den gamle. Nice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...