Gå til innhold

Syrefast bensin tank

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skulle gjerne hatt en syrefast bensin tank til båten min for å bygge inn tank. Noen som vet om noen som selger slike tanker? Har prøvd å lete, men finner ikke noe selv og håper at noen kanskje vet det :)

- Snuggis

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk en blikkenslager til å lage det til meg en gang for noen år siden. De kan sveises eller loddes sammen..

:roll:

Men finnes det noe sted å få kjøpt det ferdig? Hvis ikke kan jeg god lage en selv, så får jeg den akkurat slik jeg vil ha den, men tenkte å slippe den jobben og bare få kjøpt en på dagen :) Eventuelt vente et par dager på å få den i posten da:P

Skrevet

Har ikke sett båtutstyrsbutikker som selger syrefaste tanker, men vet at maritim selger plasttanker helt ned i 40 liter for innbygging, for husk, bensintank er en meget viktig del i båten, og du vil ikke at den lekker!

Skrevet
Har ikke sett båtutstyrsbutikker som selger syrefaste tanker, men vet at maritim selger plasttanker helt ned i 40 liter for innbygging, for husk, bensintank er en meget viktig del i båten, og du vil ikke at den lekker!

Jada. Hadde ikke tenkt å ha en som lekker o.O Men har et lite ønske om tank av metall :innocent:

Skrevet
Er ikke hele båten av plast? :)

Ikke hele. Og den er faktisk ikke av plast. Den er av glassfiber. Men liker ikke sånn mykplast som de tankene er lagd av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...