Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mørke jenter med lyse gutter


Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle starte dette men har alltid stusset ovet en ting og må ta det opp.

Jeg ser hele tiden lyse jenter med mørke gutter (har veldig sansen for mørke gutter selv), men aldri mørke jenter med lyse gutter. Hvorfor ikke det?? Har alltid lurt på det...

Spurte en venn av meg og han sa at mørke jenter har en oppførsel som han ikke liker. Hadde lyst til å høre din mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar det er snakk om mørkhudet.

 

Jeg kan jo svare for min egen del, som forsåvidt er det samme din venn har fortalt deg angelica, jeg liker rett og slett ikke oppførselen deres, det er veldig få om ingen som treffer meg som min type, i alle fall har jeg ikke møtt noen enda. (selvom jeg er åpen for å prøve nye ting, det er ikke der det stopper for å si det sånn)

Jeg synes de er for frampå, for eplekjekke og for høye på pæra til at jeg klarer å være sammen med de.

 

Ps, jeg er klar over at jeg drar alle over en kam her nå, men det generelle intrykket er som jeg nevner over, kan godt være at jeg tar feil når det kommer til andre, men jeg har ikke møtt unntaket til regelen enda.

Lenke til kommentar

Jah jeg mener mørkhudet. Synes ikke det høres hyggelig ut å kalle dem svartinger eller negre.

 

Jeg antar det er snakk om mørkhudet.

 

Jeg kan jo svare for min egen del, som forsåvidt er det samme din venn har fortalt deg angelica, jeg liker rett og slett ikke oppførselen deres, det er veldig få om ingen som treffer meg som min type, i alle fall har jeg ikke møtt noen enda. (selvom jeg er åpen for å prøve nye ting, det er ikke der det stopper for å si det sånn)

Jeg synes de er for frampå, for eplekjekke og for høye på pæra til at jeg klarer å være sammen med de.

 

Ps, jeg er klar over at jeg drar alle over en kam her nå, men det generelle intrykket er som jeg nevner over, kan godt være at jeg tar feil når det kommer til andre, men jeg har ikke møtt unntaket til regelen enda.

 

 

Har lagt merke til oppførselen jeg også (lurer på hva det kommer av?) men har aldri sett på det som et problem for lyse gutter... eller andre gutter. De mørke tåler jo det så hvorfor skulle ikke de lyse tenker jeg ? :p

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Joda, jeg tåler det jeg også, men hvorfor skal jeg gidde å tollerere det når jeg kan få andre damer som har en oppførsel som passer meg bedre? :)

Det skal jo også sies at nordiskejenter tiltrekker meg mer enn noe annet folkeslag rent utseende messing, ikke bare overgår de mørkhudede, men også andre i den ariske rase.

 

Det skal sies at det finnes mange vakre kvinner som ikke er nordiske, både gule, brune og rosa :)

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Joda, jeg tåler det jeg også, men hvorfor skal jeg gidde å tollerere det når jeg kan få andre damer som har en oppførsel som passer meg bedre? :)

 

 

Auch :p

 

Det fins vakre mennesker i alle slags raser jah. :yes: Nordiske jenter er pene etter min mening men det er det. Pene.. Litt bimbo aktige, sjelden eventyrlige vakre. Jeg selv synes indiske og arbiske jenter er veldig vakre. Også bosnere skårer høyt hos meg (nei er ikke lespe:P) men det kan kanskje skyldes at jeg er halv bosner selv :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg kan kanskje virke litt kynisk i denne tråden, men må bare poengtere at jeg verken er rasist eller noen form for rasehater. Jeg har bare en personlig preferanse, og det håper jeg folk forstår :)

 

Blandingsraser kan være veldig pene, jeg liker spesielt godt jenter som har norsk/italienske foreldere. Det er en pen blanding som oftes ;)

 

Halvt bosnisk har jeg ingen erfaring med :fun:

Lenke til kommentar
Jeg kan kanskje virke litt kynisk i denne tråden, men må bare poengtere at jeg verken er rasist eller noen form for rasehater. Jeg har bare en personlig preferanse, og det håper jeg folk forstår :)

 

Blandingsraser kan være veldig pene, jeg liker spesielt godt jenter som har norsk/italienske foreldere. Det er en pen blanding som oftes ;)

 

Halvt bosnisk har jeg ingen erfaring med :fun:

 

 

Det var jo dah synd :p Gutter med norsk/spanske foreldre hadde sett fint ut, men de ser kanskje litt jålete ut...? Lyst hår, lysbrun hud, knall blå øyner og hvis de i tillegg har en sosete stil daaah :thumbdown:

 

Latinske gutter! ai ai ai!!! :dribble:

 

248e68030.jpg

Lenke til kommentar

Liker ikke oppførselen til mange negerjenter, mange av dem virker veldig tilbaketrukket og innadvendte (spesielt dem med muslimsk bakgrunn) og de tenner ikke meg.

 

Vil bare peongtere at jeg ikke er rasist - det er bare personlige preferanser, akkurat som noen liker brunetter bedre enn blondiner.

 

Sånn utseendemessig, hvis vi ser bort i fra personlighet vil jeg rangere slik:

- -Vest-Europeiske/nordiske

- Sør-Europeiske (Italia, Spania)

- Latinamerikanske

- Afrikanske

- Sørøst-asiatiske (Kina, Japan)

- Indiske, pakistanske

- Øst-Europeiske (Russland, Polen, Bosnia ...)

 

Finnes selvfølgelig gullkorn over alt, men tenker generelt.

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
Liker ikke oppførselen til mange negerjenter, mange av dem virker veldig tilbaketrukket og innadvendte (spesielt dem med muslimsk bakgrunn) og de tenner ikke meg.

 

Vil bare peongtere at jeg ikke er rasist - det er bare personlige preferanser, akkurat som noen liker brunetter bedre enn blondiner.

 

Sånn utseendemessig, hvis vi ser bort i fra personlighet vil jeg rangere slik:

- -Vest-Europeiske/nordiske

- Sør-Europeiske (Italia, Spania)

- Latinamerikanske

- Afrikanske

- Sørøst-asiatiske (Kina, Japan)

- Indiske, pakistanske

- Øst-Europeiske (Russland, Polen, Bosnia ...)

 

Finnes selvfølgelig gullkorn over alt, men tenker generelt.

 

Bosniske sååå lang nede jah :O Jaja hver sin smak :D

Lenke til kommentar
Jeg er verken rasist eller noe men jeg er mørkeredd, neida.

 

Jeg er vel litt som Hitler var, vil ikke blande rasene.

Jeg er også for ett hvitt Norge.

 

Dette er mine meninger og har du noe imot det tar vi det på PM.

 

Det er vel så nært opp mot rasisme man kommer imho :dontgetit:

 

Men dette er vel litt OT...

Lenke til kommentar
Jeg er verken rasist eller noe men jeg er mørkeredd, neida.

 

Jeg er vel litt som Hitler var, vil ikke blande rasene.

Jeg er også for ett hvitt Norge.

 

Dette er mine meninger og har du noe imot det tar vi det på PM.

 

Det er vel så nært opp mot rasisme man kommer imho :dontgetit:

 

Men dette er vel litt OT...

 

Nå må vi ikke blande nasjonalisme med rasisme eller nasjonalsosialisme.

Lenke til kommentar
Jeg er verken rasist eller noe men jeg er mørkeredd, neida.

 

Jeg er vel litt som Hitler var, vil ikke blande rasene.

Jeg er også for ett hvitt Norge.

 

Dette er mine meninger og har du noe imot det tar vi det på PM.

 

neidah, du har dah lov til å mene hva du vil. Jeg skjønner hva du mener med det du sier men det er bare til å innse at ting forandrer seg og at ingenting varer evig.

Lenke til kommentar

Tja... ikke enkelt å vite hvorfor, men jeg leste i går i en artikkel at forskere hadde kommet frem til at det var slik at menn hadde en tendens til å like jenter som var blonde, lyse i huden og hadde lyseblå øyer. Jenter på sin side hadde en tendens til å like mørke trekk på gutter.....

 

Som jente skriver jeg under denne, at mørke gutter er tilltrekkende;)

Lenke til kommentar
Tja... ikke enkelt å vite hvorfor, men jeg leste i går i en artikkel at forskere hadde kommet frem til at det var slik at menn hadde en tendens til å like jenter som var blonde, lyse i huden og hadde lyseblå øyer. Jenter på sin side hadde en tendens til å like mørke trekk på gutter.....

 

Som jente skriver jeg under denne, at mørke gutter er tilltrekkende;)

 

Veeeldig tiltrekkene :D

Leste faktisk det samme for ikke så lenge siden. Det var noe med at lyse jenter virket veldig uskyldige (morsomt for de er egentlig mer "tøyte" enn mørke jenter :!: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...