Gjest Slettet+212343 Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hei! jeg og min bror har i påsken spilt en del fm2008 på hans laptop. savegame'n vi spilte på er en game vi tidligere har spilt på hver vår pc da han har vært på besøk hos meg. altså på samme game har vi spilt med de samme managere, først på hver vår pc, så på en og samme pc (brente ut gamen på cd og la over), og nå skal vi prøve på hver vår pc igjen over nettet. problemet er som følger: når han skal joine meg, så finner han gamen helt greit, men det står at han allerede spiller (playing). altså spillet "tror" at vi fremdeles sitter på samme pc, og han kan ikke gjenoppta spillet med manageren sin..noen som kan hjelpe???? har spilt maaange timer på gamen, så det er for dumt hvis vi må gi opp nå EDIT: dette løste jeg enkelt, ved å sende den andre manageren på "holiday" og huke av for "disconnect from this network client" på holiday menyen. da kunne brodern logge på med sin manager fra sin egen pc igjen. Endret 3. april 2008 av Slettet+212343
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 fiksa det:) Lurt å legge til "løst" i emne tittel og veldig snilt om du vil beskrive hvordan du løste det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå