Gå til innhold

Corsair-killer: TwinMOS PC3700 DDR!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror komplett har skrevet feil, men hvis de mener PC3700 og ikke PC3500 så er det billig.

Totaldata mener også at PC3500 er DDR466, søkte på google fant en kinesisk side som nevnte Twinmos DDR466, der stod det PC3700. Tror ikke Twinmos har lansert DDR466 brikkene ennå...

Skrevet
Tror komplett har skrevet feil, men hvis de mener PC3700 og ikke PC3500 så er det billig.

Totaldata mener også at PC3500 er DDR466, søkte på google fant en kinesisk side som nevnte Twinmos DDR466, der stod det PC3700. Tror ikke Twinmos har lansert DDR466 brikkene ennå...

Time will tell.

Skrevet
Hvilke hovedkort har støtte for DDR466?

Hvilke hovedkort har støtte for 433? ingen som har offisiell støtte for det da.

Sikkert et par heftige nforce2 kort som klarer å kjøre 233FSB...

Hvem trenger uannsett et hovedkort som støtter DDR466? Kan jo kjøre på med DDR400(eller mer) og de beste minneinstillingene osv osv.

Skrevet
Selvfølgelig har det noe å si hva slags brikker som blir brukt. Mener du at en JallaTech PC3200 er like bra som en Corsair PC3200?

hvis JallaTech har 5ns brikker så tror jeg det ja. XMS3200 har 6ns brikker, og er altså ferdig overklokkede brikker. Mens "JallaTech" har 5ns brikker, og lar deg stå for overklokkinga selv, og det er i tillegg gratis.

Kjøp TwinMOS, skjønner meg ikke på dem som kjøper Corsair XMS3500 til dobbel pris av en TwinMOS brikke med samme chips(Winbond BH5) :)

Og de TwinMOS modulene som det står TwinMOS på chipsene på, til opplysning er det OGSÅ Winbond minne, bare det at TwinMOS har endret navnet. Winbond tjener mest på å selge ramchips til minnefabrikantene. Jeg skal bestille meg en slik brikke og se hva den er god for tror jeg.

Skrevet

drittøft, så det akkurat nå (ved bestillingen av Epson Stylus Photo 950 :D )...

skal rette overskriften :yes:

PC3700

mmm......

Corsair, HAHAHA :D

Skrevet
drittøft, så det akkurat nå (ved bestillingen av Epson Stylus Photo 950 :D )...

skal rette overskriften :yes:  

PC3700

mmm......

Corsair, HAHAHA :D

Hihihihi... 8)

Skrevet

Har bestilt en 256mb brikke, blir vel sikkert en til hvis den er så bra som jeg håper :D

Corsair? HAHAHA! Har vært med i TwinMOS fanclub ganske lenge, har PC3200 brikke på cas2-2-6-2-2-1t 205 mhz :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...