Bika Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Starter å bli ganske så lei Steam og alt det tullet de driver på med. Lasta ned demoen og den funket fint..Så lasta jeg ned selve spillet..nå får jeg opp en feil melding. ERROR: Could not find zone 'c:\programfiler\valve\steam\steamapps\common\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx.ff' Hva skal jeg gjøre?
Bika Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 la merke til nå at jeg mangler jo hele \zone\english\code_post_gfx.ff' hva kan jeg gjøre?
riroil Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Siden dette er feil kode, så må du jo få tak i riktig kode. Blir litt værre hvis du får en feilkode.
Migrate Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Hei, sett Steam til engelsk språk. Så la Steam laste ned zone mappa på nytt. Jeg bare sletta den. Vist du ikke får valgt engelsk med engang, så velg tysk først, restart steam, så velg engelsk. Da skal det fungere.
Bika Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Hei, sett Steam til engelsk språk. Så la Steam laste ned zone mappa på nytt. Jeg bare sletta den. Vist du ikke får valgt engelsk med engang, så velg tysk først, restart steam, så velg engelsk. Da skal det fungere. Hvordan lar jeg den laste ned zone mappa?
Bika Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 OI. Når jeg skiftet språket til tysk oppgraderte/lastet ned hele 8 spill jeg hadde
Bika Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 (endret) OI. Når jeg skiftet språket til tysk oppgraderte/lastet ned hele 8 spill jeg hadde CoD4 startet å laste ned igjen og startet på 30%, manglet en del filer Endret 25. mars 2008 av Bika
Stellis Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Du MÅ ha spillet i engelsk! Hadde samme problem. Jeg lastet ned steam på nytt, med engelsk, men du kan gjøre det lettere! Du ser at du ikke kan skifte til engelsk via norsk, men tror du kan gjøre det via svensk! Så trenger du ikke å laste ned alle spillene dine på nytt!
Bika Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Funker nå, men nå finner ikke den "punkbuster" hvordan fikse det?
Stellis Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Funker nå, men nå finner ikke den "punkbuster" hvordan fikse det? LOL! Jeg hadde akkurat de samme problemene Har du punkbuster? hvis du har det, må du gjøre følgene: Gå til denne siden: http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-cod4.php Der laster du ned den øverste klienten, midt på siden ca... du må lagre filen i mappa med punkbuster greiene.(Du må høyreklikke, og trykke på lagre mål som.) Etter det, åpner du punkbuster, legger til call of duty 4 (det står sikkert "PB not installed" under "client verson"), også oppdaterer du PB. Da skal det nok funke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå