Gå til innhold

5 uker siden jeg bestilte One Call faktura...


Anbefalte innlegg

Det er nå over 5 uker siden jeg bestilte One Call Faktura med nr portering. Er dette noe jeg må regne med? For 2 uker siden sendte jeg dem en mail angående dette, men jeg har ennå tilgode å få svar. Dette begynner virkelig å tære på tålmodigheten min. Noen som har hatt lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Onecall er jo generelt trege, og dårlige til å svare på henvendelser.

 

På hvilket grunnlag skriver du dette? At en håndfull personer har ytret misnøye på et nettforum? Selv har jeg alltid fått raskt svar når jeg har trengt det fra One Call kundeservice. De har over hundre tusen kunder og at et fåtall roper på et nettforum er neppe så veldig representativt.

Lenke til kommentar
Onecall er jo generelt trege, og dårlige til å svare på henvendelser.

Det er denne opplevelsen jeg har av kundeservice også. Men har ikke hatt kontakt med kundeservice siden i fjor høst tror jeg.

 

Abbonementet fungerer fint og overgangen til nytt simkort fungerte greit for meg. Så jeg har ikke hatt bruk for kundeservice. Kan jo godt hende kundeservice er bedre nå enn i fjor høst også...

Lenke til kommentar

Hadde onecall i 1 måned,det var min erfaring.Fikk ikke svar når jeg maila de,så jeg porterte til en annen.Noen heldige har fått god service,men ikke jeg.

 

Skal til MTU i april.Har MTU bredbånd og de har god kundeservice.Deres mail pleier å havne i spammappa mi,så vær obs på det.

Lenke til kommentar
Onecall er jo generelt trege, og dårlige til å svare på henvendelser.

 

På hvilket grunnlag skriver du dette? At en håndfull personer har ytret misnøye på et nettforum? Selv har jeg alltid fått raskt svar når jeg har trengt det fra One Call kundeservice. De har over hundre tusen kunder og at et fåtall roper på et nettforum er neppe så veldig representativt.

 

1. Fordi jeg aldri har fått svar på support uten å vente i gjennomsnitt 20min.

2. fordi de ikke svarer på mail eller sender mailer som lovet, som igjen fører til at jeg må vente nye 20 min i tlf-kø (dette blir ganske irriterende når tlf-køen får teknisk feil og bryter forbindelsen etter 5min, som skjer 2 av 3 ganger).

 

I tillegg taper onecall på:

 

At de har behandlet flyttingen av netverk på en amatørmessig måte, som har forårsaket unødvendig bry for meg og mange andre abonnenter. Noe jeg ikke har opplevd hos andre abonnenter når de byttet nett.

At dekningen til NWN i oslo i beste fall er svak.

 

Dette har hendt meg og flere jeg kjenner. Dersom du har vært heldig, er det akkurat det du har vært.

Lenke til kommentar

Har også opplevd ustabil dekning her jeg bor i Asker i det siste, det detter ut, folk klarer ikke å ringe til meg osv. Det ergrer meg også at 3G er borte. Og har selv opplevd at jeg prøvde å kontakte kundeservice uten hell. Onecall har i alle fall tapt seg i mine øyne.

 

De klarte til og med å stenge abonnementet mitt pga en regning som de påstod jeg hadde betalt med feil kidnr, selv om jeg klippet og limte fra den regningsmailen de sendte meg.

Endret av abrj
Lenke til kommentar

OneCall har den værste kundeservicen jeg har vært borti.

Jeg har sendt 5 mail, ingen har vært besvart. Jeg har ringt en gang, og da ble det lovet å rette opp men nummeret er fortsatt oppsagt.

 

Hele saken bunner i at de rett og slett har sagt opp nummeret mitt uten å kunne begrunne hvorfor, og ikke fått reaktivert det heller. Antakelig fordi jeg hadde ett nummer som jeg utporterte, men de hadde ikke registrert dette og du får bare ha ett nummer, så da sa de opp mitt nye nummer.

 

Nei, om du skal ha OneCall som "tulleabonnement" som du har liggende for nødbruk så ok, men porter for all del ikke hovednummeret ditt! Selvfølgelig ok om du liker 10min med køtid, inkompetente servicemedarbeidere og elendig kundeservice. Og jeg var hos onecall i fjor sommer og var veldig fornøyd, men iløpet av høsten har det blitt helt, helt håpløst.

 

STYR UNNA!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...