Gå til innhold

Regionsfrie spill til 360

Hei8787

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger butikker i USA regionsfrie spill til 360? eller selger de bare NTSC versjonene? Mener da altså i butikk, ikke nettet.

Hvordan ser man på spillene at de er regionsfrie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

en annen ting du kan tenke på er at alle "ea games" og div. microsoft er region låste mens stort sett alle ellers er region frie, men sjekk den linken som Arlendius postet før du bestiller spill.

edit: Men for å svare korrekt på spørsmålet ditt så selger de kun ntsc spill i usa, ja. (Men du kan bruke de på en pal konsoll)

Endret av audi_a8
Skrevet

Takk for svar. Synd det ikke står på spillene, siden jeg er i USA når GTA 4 kommer ut, og kunne kanskje kjøpt det billig. Men vet ikke om jeg tar den sjansen da.

Skrevet
Takk for svar. Synd det ikke står på spillene, siden jeg er i USA når GTA 4 kommer ut, og kunne kanskje kjøpt det billig. Men vet ikke om jeg tar den sjansen da.

du får sjekke den linken før du går inn i butikken da :) den vil sannsynligvis være oppdatert da.

Skrevet

De pleier å teste spillene med en gang de får de inn på lager, altså noen dager før de lanseres. Følg med på siden, så vil du finne ut om det er sonefritt eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...