alike Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Nå er jeg DRITT lei av folk som kommer inn i andre`s tråder om kjøp/salg av accounts å skriver en masse piss og meninge... Så jeg lager en tråd der dere kan få ut meninger uten å ødelegge andre`s tråder... Merk!!! Tråder som omhandler spørsmål el. om kjøp/salg av kontoer er lovelig her på forumet. Endret 23. mars 2008 av Arveen
henky Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Den ene side: Det er noens arbeid, og de velger å slege dette, helt greit. Den andre side: Noen må jobbe seg fra level 1 til 70, få alle proffs til max selv. De må skaffe seg attunements, og gull osv selv. Andre kjøper dette for kanskje 500-1000 kroner. Ser at de som ser at kontoer blir kjøpt opp og sliter selv, ikke liker dette. Selv har jeg ingen problem med at andre velger den kort, lette veien, når jeg må slite hele veien. Deres penger.
Poseboen Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Den ene side: Det er noens arbeid, og de velger å slege dette, helt greit. Den andre side: Noen må jobbe seg fra level 1 til 70, få alle proffs til max selv. De må skaffe seg attunements, og gull osv selv. Andre kjøper dette for kanskje 500-1000 kroner. Ser at de som ser at kontoer blir kjøpt opp og sliter selv, ikke liker dette. Selv har jeg ingen problem med at andre velger den kort, lette veien, når jeg må slite hele veien. Deres penger. Problemet er ikke at det var enklere for dem å levle, men at de som regel ikke kan spille klassen eller spillet i seg selv id et hele tatt. Det er ufattelig irriterende å møte spillere i PuGs som ikke har peiling på hva de gjør, puller alt og whiper gruppa.
Bear^ Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Kjøp og salg av WoW kontoer er et meget sterkt bevis at enkelte tar WoW er seriøst enn det som er godt. Men de er og for lat til å virkelig gidde å gjøre noe fra level 1 til 70 så de jukser seg heller til tops ved å kjøpe kontoen istede. Disse menneskene er lett å kjenne igjen for de oppfører seg så totalt elendig dårlig som det lar seg gjøre og kjenner ikke til engang basisen på deres char.
John Keats Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Den ene side: Det er noens arbeid, og de velger å slege dette, helt greit. Den andre side: Noen må jobbe seg fra level 1 til 70, få alle proffs til max selv. De må skaffe seg attunements, og gull osv selv. Andre kjøper dette for kanskje 500-1000 kroner. Ser at de som ser at kontoer blir kjøpt opp og sliter selv, ikke liker dette. Selv har jeg ingen problem med at andre velger den kort, lette veien, når jeg må slite hele veien. Deres penger. Problemet er ikke at det var enklere for dem å levle, men at de som regel ikke kan spille klassen eller spillet i seg selv id et hele tatt. Det er ufattelig irriterende å møte spillere i PuGs som ikke har peiling på hva de gjør, puller alt og whiper gruppa. Vel.. Skal jeg gjette så vil jeg si at de fleste spillere som suger vanvittig i PuG's har levla selv.. De som har kommet dit at de kjøper seg en ny konto har som regel spilt såpass lenge at de har forståelse for klassen de kjøper og vil spille bra nok uansett.
wise™ Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Skal sies jeg er litt enig med Smea her, er under oppfatningen av at mange som kjøper kontoer er de som selv har solgt, med andre ord, de som skulle slutte, men fant ut at de ikke ville et par måneder senere. Selvfølgelig er det mange noobs som kjøper kontoer, men når jeg startet å spille WoW hadde jeg ikke peiling på at det fantest marked for noe slikt som WoW-kontoer.
Nefeethi Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Nå er jeg DRITT lei av folk som kommer inn i andre`s tråder om kjøp/salg av accounts å skriver en masse piss og meninge... Så jeg lager en tråd der dere kan få ut meninger uten å ødelegge andre`s tråder... Merk!!! Tråder som omhandler spørsmål el. om kjøp/salg av kontoer er lovelig her på forumet. La det være helt klart at INGEN random idiot på et forum som ikke engang klarer å stave 2 ord etter hverandre riktig skal komme og fortelle meg hva jeg skal gjøre. Endret 23. mars 2008 av Nefeethi
Poseboen Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Den ene side: Det er noens arbeid, og de velger å slege dette, helt greit. Den andre side: Noen må jobbe seg fra level 1 til 70, få alle proffs til max selv. De må skaffe seg attunements, og gull osv selv. Andre kjøper dette for kanskje 500-1000 kroner. Ser at de som ser at kontoer blir kjøpt opp og sliter selv, ikke liker dette. Selv har jeg ingen problem med at andre velger den kort, lette veien, når jeg må slite hele veien. Deres penger. Problemet er ikke at det var enklere for dem å levle, men at de som regel ikke kan spille klassen eller spillet i seg selv id et hele tatt. Det er ufattelig irriterende å møte spillere i PuGs som ikke har peiling på hva de gjør, puller alt og whiper gruppa. Vel.. Skal jeg gjette så vil jeg si at de fleste spillere som suger vanvittig i PuG's har levla selv.. De som har kommet dit at de kjøper seg en ny konto har som regel spilt såpass lenge at de har forståelse for klassen de kjøper og vil spille bra nok uansett. jojo, så klart det finnes jo folk som generelt abre er idioter, men account kjøping er også grunnen til mange som ikke kan klassen. Mange tror jo også selv at de kan klassen sidende har spilt lenge, men det er ofte de tar feil. Det er mye man lærer mens man lvler som F.eks små knep med alle abilities. Når du får en ny 70 med hundre spells blir det fort mye å lære på en gang.
Nefeethi Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Men ok, kan godt henge meg på diskusjonen, det er alt for mange som ikke har peiling på hva de snakker om når dette temaet diskuteres. Mange mener at, hva en folk gjør, det ikke har noen innflytelse på mitt gameplay uansett, og at de kan foreta seg hva enn de vil. Let me prove you wrong. I sannhet er det EN stor bransje som støttes når du betaler eller selger en account, kjøper gold, eller betaler for å bli powerlevelet. Ved å betale for en account sørger du for en av de to sidene i den økonomiske modellen, supply and demand. Dette er hentet fra en artikkel jeg tok utgangspunkt i på en oppgåve jeg gjorde i videregående. --- Of course, these Goldfarmers have to earn this gold somehow. They overcrowd in-game resources with their bots, exploit bugs and scam legitimate players out of items and their accounts. They are the cause of the majority of rule-breaking in World of Warcraft and they must be stopped. This leads to all sorts of problems. We see the negatives falling into two categories: those that affect the game and those that affect the business. On the game side, the legitimate players who don't buy gold feel their efforts are going to waste - why take the time to level skills the proper way if you can just buy some gold? It cheapens the game. Also, the players who do buy gold find it becomes so easy for them to get ahead, they get bored and leave. That's the case with all cheating, whether it's buying gold or cheating your way through a console game - it's fun for a while, but the challenge goes and things quickly get boring. On the business side, this is just part of an even bigger problem. These goldfarming & powerleveling businesses after all do run a legitimate business, protected by laws far beyond the rules of conduct in World of Warcraft. Though often, it's essentially organised crime. There is a whole industry built up around it exploiting cheap labour and involving illegal activities. A vast part of the accounts beeing banned for botting are in fact payed for with stolen creditcards Such accounts don't earn us money, on the contrary, they cost us money in bank refund charges - money that could be better spent on creating new content and better costumer support for our honest part of the community. --- - Nef Endret 23. mars 2008 av Nefeethi
wise™ Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Deja vu? Postet ikke du en nøyaktig lik post tidligere idag?
alike Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 Deja vu? Postet ikke du en nøyaktig lik post tidligere idag? Jo, han gjorde det. Å han var en av de som gjorde at jeg laga denne tråden^^
Nefeethi Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Deja vu? Postet ikke du en nøyaktig lik post tidligere idag? En om? Samme poeng.
henky Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 (endret) La det være helt klart at INGEN random idiot på et forum som ikke engang klarer å stave 2 ord etter hverandre riktig skal komme og fortelle meg hva jeg skal gjøre. Nå er ikke jeg kjendis og postgud på dette forumet, men tror ikke du skal uttale deg om random noobs.. Kjenner en som har kjøpt konto, og han har blitt hacka på to kontoer. den 1. kontoen starta han selv, den andre kjøpte han, og solgte. den tredje kjøpte han for å ha innimellom. og kan nesten si meg litt enig i de øvrige postene, hadde ved level 1-60 ingen peiling på at noen solgte kontoer, kun etter at forøvrig nevnte kompis kjøpte konto. derimot kan det nok hende at noen hackede kontoer blir solgt, om ikke brukt til goldfarming ol. Endret 23. mars 2008 av henky
Leoron Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Helt ærlig? Jeg har da annet å bry meg med. Account selling, gold farming påvirker ikke meg i det hele tatt, samma hva noen sier. En bot i battleground derimot kunne godt fått et par tauren never i rassen sin.
Nefeethi Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 La det være helt klart at INGEN random idiot på et forum som ikke engang klarer å stave 2 ord etter hverandre riktig skal komme og fortelle meg hva jeg skal gjøre. Nå er ikke jeg kjendis og postgud på dette forumet, men tror ikke du skal uttale deg om random noobs.. Å, såklart. Jeg må ha firesifret postcount for å kunne ha noe å si, velkommen til internet. Ser ikke hvordan det skal kunne ha noe å si på min comment.
alike Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 (endret) La det være helt klart at INGEN random idiot på et forum som ikke engang klarer å stave 2 ord etter hverandre riktig skal komme og fortelle meg hva jeg skal gjøre. Nå er ikke jeg kjendis og postgud på dette forumet, men tror ikke du skal uttale deg om random noobs.. Å, såklart. Jeg må ha firesifret postcount for å kunne ha noe å si, velkommen til internet. Ser ikke hvordan det skal kunne ha noe å si på min comment. Du har rett til å si din mening. Men er ikke du enig om at å si det i andres tråder ikke er helt bra? Et spørsmål blir plutselig til en tråd på 100+ poster med bare tull... Spam kaller jeg det^^ Endret 23. mars 2008 av Arveen
Nefeethi Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Helt ærlig?Jeg har da annet å bry meg med. Account selling, gold farming påvirker ikke meg i det hele tatt, samma hva noen sier. En bot i battleground derimot kunne godt fått et par tauren never i rassen sin. Hva med level 1 "dfjkdfgjkdfg" som står i Ironforge og spammer for gold og powerleveling? Irriterende? La det være helt klart at INGEN random idiot på et forum som ikke engang klarer å stave 2 ord etter hverandre riktig skal komme og fortelle meg hva jeg skal gjøre. Nå er ikke jeg kjendis og postgud på dette forumet, men tror ikke du skal uttale deg om random noobs.. Å, såklart. Jeg må ha firesifret postcount for å kunne ha noe å si, velkommen til internet. Ser ikke hvordan det skal kunne ha noe å si på min comment. Du har rett til å si din mening. Men er ikke du enig om at å si det i andres tråder ikke er helt bra? Et spørsmål blir plutselig til en tråd på 100+ poster med bare tull... Spam kaller jeg det^^ Nå var egentlig den posten jeg lagde først i den andre tråden vi snakker om bare EN da, som ble commenta av en 10 stykker eller noe, ikke 11 poster av meg (eller 100+, skjerpings). Da jeg trodde at diskutering av kjøp/salg faktisk var ulovlig, kommer rett fra likbrennings-ovnene på WoW-europe.com-forumet og Catchgamer der det er ganske strenge reaksjoner på det. Endret 23. mars 2008 av Nefeethi
Nefeethi Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Gutter gutter, ro dere ned Kan ikke huske å ha vært roligere noensinne. Heng deg på, hva er din mening om kjøp/salg av acounts?
mad_arab Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Nå er jeg DRITT lei av folk som kommer inn i andre`s tråder om kjøp/salg av accounts å skriver en masse piss og meninge... Så jeg lager en tråd der dere kan få ut meninger uten å ødelegge andre`s tråder... Merk!!! Tråder som omhandler spørsmål el. om kjøp/salg av kontoer er lovelig her på forumet. Du er ikke moderator og forteller ikke adnre hva de skal gjøre. Du trenger å jobbe med holdningen din hvis du skal fungere på et forum der folk diskuterer med hverandre, og ikke bosser hverandre rundt for provokasjoner.
Anbefalte innlegg