Explorer Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Synes du skal ta bilde av kameraet samt en håndskrevet lapp med dagens dato. Det bildet må nok lages i Photoshop tenker jeg... wtf, kødder dere med meg nå? Tror dere ikke det finnes i utlandet? Livet deres er Photoshop (Fakeshop) Men ikke mitt! Tror nok det har noe med det faktum at EOS 450D ikke er kommet i salg enda, fra Canon. Så nei, med mindre det er snakk om tyvgods fra en forsendelse så finnes de ikke i utlandet heller. Men selvfølgelig, har du kameraet tilgjengelig, og du samtidig har en 400D så må det da vel være en smal sak å fikse en PostIt-lapp med "Hei, Akam - 28. mar 2008", og ta et bilde av kameraet? Du forklarte forresten ikke hvorfor du synes 400D er bedre enn 450, noe jeg har litt vanskelig for å tro da 450D er lagd for å være en forbedret arvtager til 400D. Menmen, ha en god natt nå.
Crazysteps Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 hehe som jeg sa, 2 stykker bruker denne kontoen, jeg bor i Oslo, mens onkel bor i Elverum. + Det kan jo hende at han har bestilte den fra et annet sted.. Men han har den, det vet jeg! Hvorfor deler du konto med din onkel? Du vet det er gratis å opprette kontoer her inne? En STOR ulempe med xxxD serien til canon er at man ikke kan ta i RAW og liten JPG samtidig.Kun RAW og stor JPG, og en jpg-fil på 7-9 MB er ikke veldig anvendelig om man vil sende hjem noen bilder og kun har tilgang til trege internettkafe-PC-er. Dette kan da knapt kalles en ulempe. Ta bilder i stor jpg og endre størrelse før du sender de av gårde. Er ikke så komplisert.
DaddyYankee Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 hehe som jeg sa, 2 stykker bruker denne kontoen, jeg bor i Oslo, mens onkel bor i Elverum. + Det kan jo hende at han har bestilte den fra et annet sted.. Men han har den, det vet jeg! Hvorfor deler du konto med din onkel? Du vet det er gratis å opprette kontoer her inne? En STOR ulempe med xxxD serien til canon er at man ikke kan ta i RAW og liten JPG samtidig.Kun RAW og stor JPG, og en jpg-fil på 7-9 MB er ikke veldig anvendelig om man vil sende hjem noen bilder og kun har tilgang til trege internettkafe-PC-er. Dette kan da knapt kalles en ulempe. Ta bilder i stor jpg og endre størrelse før du sender de av gårde. Er ikke så komplisert. Hei Crazy Steps. Jo en dag da vi var i dette forumet, hadde jeg bruker, og han spurte om vi kunne dele den, helt enig han burde ha laget en bruker selv. Men skal si til han om dette.
erlingba Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 En STOR ulempe med xxxD serien til canon er at man ikke kan ta i RAW og liten JPG samtidig.Kun RAW og stor JPG, og en jpg-fil på 7-9 MB er ikke veldig anvendelig om man vil sende hjem noen bilder og kun har tilgang til trege internettkafe-PC-er. Dette kan da knapt kalles en ulempe. Ta bilder i stor jpg og endre størrelse før du sender de av gårde. Er ikke så komplisert. Jeg var 4 måneder i asia, og det var kun to internettkaféer de hadde programvare for å endre størrelsen på bilder. Så med mindre man har med egen laptop, eller kun reiser i vesten er det en fordel å kunne få små bilder ut av kameraet.
GOH Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 (endret) wtf, kødder dere med meg nå? Tror dere ikke det finnes i utlandet? Du startet med Pixmania og Japan photo, var det ikke der allikevel men i "utlandet"? Hva var forresten bedre med 400 kontra 450 slik du oppfatter det etter å ha prøvd det? Da spør jeg selvsagt deg med kameraet ikke du som svarte som delte kontoen med noen men ikke hadde kameraet. Endret 28. mars 2008 av GOH
DaddyYankee Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 wtf, kødder dere med meg nå? Tror dere ikke det finnes i utlandet? Du startet med Pixmania og Japan photo, var det ikke der allikevel men i "utlandet"? Hva var forresten bedre med 400 kontra 450 slik du oppfatter det etter å ha prøvd det? Da spør jeg selvsagt deg med kameraet ikke du som svarte som delte kontoen med noen men ikke hadde kameraet. Haha nå må jeg virkelig le! Jeg sa jo det er onkel, har sagt det over 100 ganger! + at Psp Slim før den kom ut, jeg bestilte den fra USA, og fikk den før alle sammen her.
GOH Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 (endret) wtf, kødder dere med meg nå? Tror dere ikke det finnes i utlandet? Du startet med Pixmania og Japan photo, var det ikke der allikevel men i "utlandet"? Hva var forresten bedre med 400 kontra 450 slik du oppfatter det etter å ha prøvd det? Da spør jeg selvsagt deg med kameraet ikke du som svarte som delte kontoen med noen men ikke hadde kameraet. Haha nå må jeg virkelig le! Jeg sa jo det er onkel, har sagt det over 100 ganger! + at Psp Slim før den kom ut, jeg bestilte den fra USA, og fikk den før alle sammen her. Vel, det kameraet heter Canon EOS Rebel XSi i USA. 100 ganger? Hmm, vi lar den ligge... Uansett så er det ikke tilgjengelig på feks B&H i USA for bestilling, du (eller onkelen din) har visst fått det før de i USA også. Men det er greit, det er fordelaktig å bo i Elverum. Kan du (eller onkelen din) når du er ferdig å le fortelle (1 gang) om fordelene ved 400 kontra 450? Det hele startet med at du (eller onkelen din) har begge og likte 400 bedre enn 450. Endret 28. mars 2008 av GOH
DaddyYankee Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 wtf, kødder dere med meg nå? Tror dere ikke det finnes i utlandet? Du startet med Pixmania og Japan photo, var det ikke der allikevel men i "utlandet"? Hva var forresten bedre med 400 kontra 450 slik du oppfatter det etter å ha prøvd det? Da spør jeg selvsagt deg med kameraet ikke du som svarte som delte kontoen med noen men ikke hadde kameraet. Haha nå må jeg virkelig le! Jeg sa jo det er onkel, har sagt det over 100 ganger! + at Psp Slim før den kom ut, jeg bestilte den fra USA, og fikk den før alle sammen her. Vel, det kameraet heter Canon EOS Rebel XSi i USA. 100 ganger? Hmm, vi lar den ligge... Uansett så er det ikke tilgjengelig på feks B&H i USA for bestilling, du (eller onkelen din) har visst fått det før de i USA også. Men det er greit, det er fordelaktig å bo i Elverum. Kan du (eller onkelen din) når du er ferdig å le fortelle (1 gang) om fordelene ved 400 kontra 450? Det hele startet med at du (eller onkelen din) har begge og likte 400 bedre enn 450. Jeg har ikke Canon 450D, og har ikke råd til det. Er 13 år, =/ Men se om han svarer deg da.
Boralis Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 La det nå ligge, her ser det ut som en er blitt overivrig og "skrytt på seg" en 450D, men pytt pytt ingen grunn til å lage sener av det,alle kan gjøre feil
Crazysteps Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 En STOR ulempe med xxxD serien til canon er at man ikke kan ta i RAW og liten JPG samtidig.Kun RAW og stor JPG, og en jpg-fil på 7-9 MB er ikke veldig anvendelig om man vil sende hjem noen bilder og kun har tilgang til trege internettkafe-PC-er. Dette kan da knapt kalles en ulempe. Ta bilder i stor jpg og endre størrelse før du sender de av gårde. Er ikke så komplisert. Jeg var 4 måneder i asia, og det var kun to internettkaféer de hadde programvare for å endre størrelsen på bilder. Så med mindre man har med egen laptop, eller kun reiser i vesten er det en fordel å kunne få små bilder ut av kameraet. Legg programvaren på minnekortet etter at det er formatert og klart til bruk i kameraet. Så har man det alltid med seg. Evt kan du legge en versjon på gmail'en din og laste ned denne for hver gang.
jadaniel Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Da er 450D på plass hos MPX http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=89862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå