Gå til innhold

HW.no treff i Bergensområdet 2008 [Oppdatert: 22 April, 16:22]


Riot™

Treff i Bergen  

53 stemmer

  1. 1. Kan du komme 2 eller 3 mai?

    • Ja
      8
    • Nei
      16
    • Jeg vil stemme
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eplefe er smådårlig, og har muligens kyssesyken, så alt som innebærer alkohol er relativt NEI. Dessuten er jeg blakk, så med mindre Snorrepews vil spandere kan ikke jeg være med på kino heller.

Vel, du kan alltids være med på kinobesøket først da. Snorrepews spanderer gjerne en kinobillett. Spesielt hvis Ståle og Riot hjelper til å spandere. For Snorrepews har ikke alt for mye penger han heller. Men hvis tre av oss går sammen og spanderer blir det bare 30 hver i utgifter. Og det må vi kunne klare når vi til gjengjeld får med Eplegud!

Lenke til kommentar
Hm, jeg er litt utdatert. Hadde helt glemt bort tråden. Kan jeg få en liten update på hva som er planlagt og hva som skjer nå?

Vel, det kan virke som om interessen for forumtreff i Bergen har dabbet av. Responsen er lavere enn tidligere, noe som jo er trist med tanke på hvor artig de har vært. Forløplig er det ikke planlagt noe stort offisielt treff. Men er ikke umulig at de få av oss bergensere som er aktiv i den sosiale kategorien kjører et minitreff. Men jeg vet ærlig talt ikke hvordan ting ser ut akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...