Gå til innhold

GeForce 9800gx2 3D-Mark06 @ TG08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi klarte ikke 3dmark stabilt på mer enn 4.4...

 

skal jo ikke bli for varm heller da...

 

det var i allefall morsomt å teste 9800GX2

 

sånne hvis dere andre skal prøve så må jeg bare si at std. kjøling på GX2 suger max. vi tvangs kjørte luften i mellom. tettet alle steder den ikke skulle ut.

 

hadde 35 grader idle på det kortet :D

Endret av Exentler
Lenke til kommentar
vi klarte ikke 3dmark stabilt på mer enn 4.4...

 

skal jo ikke bli for varm heller da...

 

det var i allefall morsomt å teste 9800GX2

 

sånne hvis dere andre skal prøve så må jeg bare si at std. kjøling på GX2 suger max. vi tvangs kjørte luften i mellom. tettet alle steder den ikke skulle ut.

 

hadde 35 grader idle på det kortet :D

 

Tippa på st CPUen hadde klart meir, hvis du hadde pressa på med meir spenning...

Lenke til kommentar

Når du virkeleg har sjansen for å teste et Gx2 kort og q9650, så forstår eg ikkje vitsen med seie dokke tok det med ro. Det blir ikkje godtatt. Tippa dokke ikkje kjørte MAKS 1,55V eller 1,5V på CPUen. Dokke hadde rimeleg bra kjøling, og dokke kunne heilt sikkert bencha cpu på 1,6V og fått et par hundre poeng ekstra...

 

Og ja, du kunne sikkert ha klart 7 ghz på 3,15v hvis cpuen hadde levd og du hadde bra nok kjøling, og eg har aldri sagt at du skal høgare enn 1,6v... Syns at dokke kunne ha klart en mykje betre score egentleg...

Lenke til kommentar

poenget var å bli de første i Europa med over 20k i 3dmark 06, og det klarte vi med glans.

det var en annen som hadde klart 26k , men scoren lå ikke på futuremarks hjemmeside så jeg antar at den ikke er godkjent da den ikke lå på futuremark.

Endret av Olanru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...