Gå til innhold

42 tommer. Mirai, JVC, LG eller Toshiba?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å kjøpe meg 42 tommers LCD og har funnet disse som alternativer.

Har kun sett bildet på Mirai'en i xbox-spill og syntes det så veldig lovende ut, har ikke sett noe fra noen av dem andre.

TVen skal brukes til xbox-spilling, PC og naturlig nok tv-programmer.

Alle innspill om de forskjellige mottas med takk!

JVC 42" 8680,-

Mirai 42" 8837,-

Toshiba 42" 8744,-

LG 42" 8869,-

Endret av larsmk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville DEFINITIVT ikke kjøpt miraien, når jeg ser på de alternativene der. Til spill er nok ikke JVC'en den beste heller. Jeg ville satsa på LG av disse, da den har god bildekvalitet og støtter pctilkobling uten videre problemer. I tillegg så er det bildekvalitet som er i fokus, istedenfor høyest mulig oppløsning som er fokuset på toshiba og mirai.

Skrevet

Ok, takker for svar.

Har du førstehåndskjennskap til LGen? Jeg finner minimalt med tester eller reviews av den, så er litt vanskelig å bedømme pluss og minus ved den..

Skrevet (endret)

Om du finner tester av LG 42LC41, 42LC42, 42LC46 eller 42LC55/56 så er alle disse samme tvene :). Regner med at det er enklest å finne tester av LC46, da det er versjon med digital tuner for feks england, sverige osv.

Jeg har førstehåndskunnskap til tven da jeg har solgt bøtter og spann av den i butikken min siden den kom ut i sommer. Knalltv i value-for-money-klassen spør du meg :).

Endret av Alastor
Skrevet

Flott, der fant jeg en del flere tester.

Blir nok LGen jeg går for, karakteren 9/10 i de brukertestene jeg fant nå er veldig overbevisende.

Mange takk for hjelpa!

Skrevet

...men en Samsung LE 40 M87 eller evt M86 ville være å foretrekke fremfor alle disse? Er det forresten noen forskjell på M86 og M87 bortsett fra den sølvlista nederst på 87?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...