Habitats Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Hei Jeg la nettopp inn en bestilling hos www.razerstore.com. Det var det eneste stedet jeg fant Razer Destructor. Men jeg syntes selve siden virket noe... uprofesjonell, og jeg begynner å bli bekymret for at jeg aldri vil få varen min. Så jeg lurer på om noen her har erfaring med denne butikken? Razer i seg selv er jo kjent og de har jo en egen "store" på sine offisielle hjemmesider, men de sender tydeligvis ikke til Europe derifra. Så derfor havnet jeg hos Razer Eurostore. //Hab
rulleguru Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 (endret) Dobbelpost Endret 22. mars 2008 av rulleguru
rulleguru Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Tror ikke du skal bekymre deg. De tar bl.a paypal som betaling, og de hadde mistet den retten ganske fort om de scammet folk. Tror ikke noen ville laget en side for razer for å drive scam, da er det andre produkter som er mer attraktivt å lokke med. Du må nok regne med at det kan ta litt tid da, siden den må igjennom tollen. (pga verdien er over 200kr), og du må nok belage deg på å betale 25% moms samt et fortollingsgebyr.
Habitats Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Skrevet 22. mars 2008 Sendte dem en mail angående toll og gave-merking. Det er lov å håpe. Grunnen til at jeg var skeptisk var vel heller at dette kan risikere å ta utrolig lang tid ettersom paden ikke er i salg noe annet sted... Men det er vel bare å sette seg på ventebenken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå