Gjest Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hei ! jeg har nero 8 og vil brenne en data cd men det jeg skal brenne er på 7,2 GB med autorun, hvordan kan jeg da dele det på 2 cd`er eller 3`er ? Kan jeg lage ISO filer eller noe ? og til de som spør hva jeg skal brenne så bare glem og spør, jeg vil ha svar på spørsmålet mitt, ikke noe mer ! Endret 21. mars 2008 av Gjest
Syar-2003 Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Bruk winrar/winzip til å pakke alle data/filer til et arkiv med splitting . Så brenner du del 1 på dvd#1 , del 2 på DVD#2 osv. ISO "er" snapshot av en cd/dvd så det kan ikke deles.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Bruk winrar/winzip til å pakke alle data/filer til et arkiv med splitting . Så brenner du del 1 på dvd#1 , del 2 på DVD#2 osv. ISO "er" snapshot av en cd/dvd så det kan ikke deles. Takk for svar men da må jeg pakke det ut neste gang jeg skal ha de filene ?
Gjest Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 (endret) * Ut og kjøpe double layer 8.4GB DVD i morra * EDIT: Har kjøpt det nå Endret 22. mars 2008 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå