Gå til innhold

Trenger hjelp! Trenger nye LAN-spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger noen tips til nye LAN-spill. Er lei av å spille de samme spillene hele tiden, og vil ha noen nye spill som jeg og mine LAN-kompiser kan ha det moro med.

Vi har vært gjennom følgende spill:

- Warcraft 3

- Serious Sam serien

- Battlefield serien

- Flatout 2

- Unreal Tournament 2004

- Command & Conquer 3

- CS 1.6

- Silent Hunter 3

- Hidden and Dangerous 2

pluss mye mer.

Vi er hovedsakelig på utkikk etter kule Coop-spill, men har også lyst på spill som for eksempel "krigsskip-simulator", kule bilspill (gjerne med eksplosjoner og skyting), nye FPS-spill og nye RTS-spill. Det er også en fordel om spillene har grei grafikk.

Håper det er noen der ute som kan gi noen gode tips:) På forhånd takk for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likar du strategi, kan Rise of Nations anbefalast. Av bilspel er jo Trackmania-serien litt artig. Du kan jo laste ned moddar til dei spela du har òg. Eg lasta ned ein haug med moddar til BF1942, og det vart straks mykje kjekkare ;)

Skrevet

Swat 4 og 1nsane

Swat 4 er taktisk Fps der du må tenke istedenfor å rushe gjennom husene.

1nsane er et kjøre spill som tar helt av.

Skrevet

Trackmania Nations kan være morosamt å spele på lan. Ikkje co-op, men gøy konkurranse spel. Lage eigene baner, og deretter konkurrere, eller bare spele online på ferdiglagde baner. :)

Kan også anbefale Farcry på det sterkaste. Ordentlig spennandes, så lenge det ikkje er noko 'ghosting'. ;)

Skrevet
GRAW 1 og 2, og R6:Vegas er gode coop spill.

Burde ha backup spill, for de spillene der blir veeeldig einsformige etter 1-2 timer.

Veeeeeldig.

Skrevet

vist dere er ute etter ett fett bilspill med skyting osv så må eg anbefale dere Insterstate 76' Nitro riders!

er ett urgammelt spill! men slår alldri feil på LAN :p grafikken på terrenget er utrolig dårlig.. men grafikken på bilene er ikkje så gale for og være ett gammelt spill :D

Interstate76_cover.jpg

inter763.jpg

interstate76-4.jpg

00950668-3177-457E-839C31AA8EC99933.jpg

0009.jpg

Skrevet

Hei alle som har svart! Takk for svar. Ser dere nevner noen spill som vi allerede har prøvd, men takk likevel;) Garrys Mod er et knallbra LAN-spill, men det blir dessverre kjedelig i lengden. Jeg kan vel med sikkerhet si at vi er en gjeng som elsker COOP-spill mer enn alle andre sjangre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...