loathsome Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Denne kommer opp hver gang jeg starter wlm: Tar sånn 20 sekunder og så kommer det opp. Dette skjer HVER gang! Hvorfor?
Hosjkornæsj Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Denne kommer opp hver gang jeg starter wlm: Tar sånn 20 sekunder og så kommer det opp. Dette skjer HVER gang! Hvorfor? Kansje du trykker på innstaler knappen, visst du har lastet det ned, prøv og finne snarveien...
loathsome Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 (endret) Takk for svar. Jeg starter "E:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" -- hmm Noen andre tips? Endret 21. mars 2008 av loathsome
porcelaiN Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Med reboot mellom reinstall? Om du ikke har prøvd repair, kan det også være verdt et forsøk.
loathsome Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Med reboot mellom reinstall? Om du ikke har prøvd repair, kan det også være verdt et forsøk. Har reboota ja, ingen forskjell. Hva mener du med "repair"? Takk for svar.
porcelaiN Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Hvis du bruker Windows XP: gå til "Legg til eller fjern programvare"-listen, og finner fram til Windows Live! Messenger, og klikker på den, skal du få opp et valg mellom å uinstallere eller å reparere. Hvis du bruker Windows Vista: gå til samme liste, finner fram til Windows Live! Messenger, men her kan du velge direkte reparer (befinner seg ved siden av "uinstaller"-knappen).
loathsome Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Hei, Takk - prøvde dette netopp, ingen hell. Er nå bare en 10-15 sekunders ekstra ventetid, men jævla irriterende likvel. Noen andre tips?
porcelaiN Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hmm.. Veldig merkelig.. Er det noen sjans for at du har mottatt et MSN virus i det siste? Om du ikke allerede har gjort det kan du prøve en virusscan. Endret 21. mars 2008 av porcelaiN
porcelaiN Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Når oppstod dette problemet? Rett etter oppdatering av den "nye" versjonen?
loathsome Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Er jeg litt usikker på .. har vært der i sånn ca. to uker, vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå