Arne Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Hei! Som kjend, så finst det i Guildwars: Nighfall fleire gonger der du kan velje mellom to missions du vil gjere. Eit døme er den plassen der du kan få heroen Master of Whispers eller Margrid the Sly. Eg tok Margrid, og då gjorde eg Dasha Vestibule. Eg har fullført dasha vestibule på expert, men likevel kjem Dzagonur Bastion opp som eit ugjort mission på kartet. Er dette ein feil?
adawen Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Nei. Dette er ikke feil. Det er bare storyline som er sånn. Du kan gjøre alle missions du ikke valgte etter du har completed den du valgte.
Arne Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Åja, takk skal du ha. Men når eg har fulgt storylinen og har gjort alle 20 missiona, då har eg kompleeta campaignen? Eg må ikkje gjere dei eg ikkje har valgt å gjere?
adawen Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Nei, du MÅ ikke. Har du gjort endgame-mission'et så er du ferdig. Men du må gjøre de om du har tenkt å få Protector of Elona tittelen, f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå