Flamme73 Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Jeg lurer på ossen SW spill jeg kan spille med dette systemet. Vil ikke ha såne svar som sjekk på srtest.com eller noe sånt. systemet: CPU: 1.60 GHZ RAM: 446.2 MB OS: Microsoft Windows XP Home Edition (Build Service Pack 22600) GPU: VIA/S3G UniChrome Pro IGP (VIA/S3G UniChrome Pro IGP HD: 15.2 GB
Selvin Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 (endret) Jeg vil nok tro du klarer Jedi Knight spillene, de begynner å dra litt på årene og de krever ikke så mye PC Endret 19. mars 2008 av Selvin
Flamme73 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Jeg vil nok tro du klarer Jedi Knight spillene, de begynner å dra litt på årene og de krever ikke så mye PC Har outcast og jedi academy. Tenkte mer i retning av Kotor og andre litt gamle star wars spill. Takk alikevel for svaret
Selvin Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Ifølge denne siden skulle det gå bra å kjøre KoTOR. Og ifølge denne siden skulle det også gå greit å kjøre KoTOR 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå