Gå til innhold

Salbu's cool'n quiet server prosjekt - Kommentar tråd


Anbefalte innlegg

Er noen gamle p-ata disker bare.. En på 8 og en på 20 ihvertfall, og mange andre som sikkert er på ca samme størrelse.. Men jeg behøver nok en del av dem til småprosjekter fremover.. Dvs når jeg ikke er opptatt med hus og biler.. Og er for smått til at det hadde vært nytte for deg uansett..

 

Men jeg skal titte mer imorra.. Skal være der borte en del for å bytte kjøkkeninnredning imorra.. Så da kan jeg lete litt i pausene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant nettopp 2 stykk.

 

ATI 3d Rage IIC

ATI 3d Rage II+ Dvd

 

 

Tror jeg skal ha flere, men ikke flere som har dukket opp enda...

 

 

Behøver du virkelig hot-swap kabinett? S-ata er jo fortsatt hot-swap kompatibelt fra før.. Så da kan du jo bare ta normalt "hd-rack" fra hvilket som helst kabinett å feste inni..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

PCI skal inn i en helt normal pci port ja. De har ikke vifte, så lyd, neh. AGP kortet er faktisk 3d kort med 4mb minne, PCI kortet er vel noe i samme gate, men vet ikke nøyaktig på den.

 

Fikk en kronisk sykdom i november i fjor, så prøver fortsatt å få medisiner som hjelper, men intet enda. Vært sykemeldt i hele år.. Begynner å bli gal av å tusle hjemme uten å klare å gjøre noe..

 

 

AGP ATI 3d Rage IIC

PCI ATI 3d Rage II+ Dvd

Lenke til kommentar

Er ikke stor forskjell ellers nei, jeg vet faktisk ikke helt hva som er forskjellen selv, men du finner det på wikipedia.

 

Ang sykdommen så er den jo kronisk, blir aldri kvitt den, men kan hende at jeg slipper å merke noe til den.. men utrolig tvilsomt siden det ble påvist en kronisk sykdom til i går.. Men men,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...