Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Saab 900 Talladega Showcase/Worklog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært så fint vær at jeg har ikke gidda og gjort noe med bakfangeren, men har tatt litt bilder da :cool:

 

DSC02360.jpg

Syns bilen ser sånn passelig lav ut med skjørtene på

 

DSC02349.jpg

Sint :)

 

DSC02350.jpg

 

Tror jeg bare skal begynde og pusse ned skjørtene og bakfangeren, på det ene skjørtet må det uheldigvis litt sparkel til på, ellers så er alt ganske strøkent.

 

Noen som vet hvordan jeg skal gå fram når jeg matter ned? kan jeg gå rett på våtsliping eller går det fint og bare fyke over med en pussematte?

Lenke til kommentar

litt mer sikkelige bilder...

 

 

Min og Brød sin 9-3

DSC04732.jpg

 

DSC04731.jpg

 

Ellers så bytta jeg girkula i dag siden skinne på den gamle hadde begynt og gå av, og det var ikke bare enkelt... Først måtte jeg sage den gamle i flere biter med ei lita baufil og dra av det jeg ikke fikk saga av med ei rørtang. Den gamle var nemelig limt ned på :hmm: Tips: ikke slit ut girkula på Saaben din :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har fått bytta ut dasjbord plata i dag :D

 

Har en kompis som har vært på SDCC i Sverige og fikk den for 500 norske.

 

Sånn var det før:

DSC02556.jpg

 

Litt forskjell her ja:

DSC02578.jpg

 

Tomt:

DSC02579.jpg

 

Mange brytere og holde styr på, bra at kontaktene har forskjelige farger her ja, viss ikke hadde det nok gått noen sikringer :p

DSC02580.jpg

 

Har i grunnen plass til noe veldig stort her ;)

DSC02581.jpg

 

Likte det jeg, må jo se litt fint ut for meg som kjører bilen og, passer perfekt med det svarte Talladega interiøret :)

DSC02582.jpg

DSC02583.jpg

 

 

Bilde av midtkonsollen, sånn at dere får se litt hvordan det ser ut inni en Saab. Legg merke til at nøklen er riktig plasert så jeg slipper og skade kneskåla mi ved en eventuel kolisjon ;) Er en del sånne smarte løsninger på bilen, blant annet Nigth panel knappen. Har også lagt merke til at lyse i dasjbordet justerer seg selv når jeg kjører inn og ut i tuneller :)

DSC02553.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...