Crowley_ Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Hei. Jeg har et geografiprosjekt, og jeg skal finne ut om fremtidsplaner og byplaner i Tromsø.. Har søkt på google osv, men finner ingenting. Er det noen som kan hjelpe meg?
Crowley_ Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Dra ned til rådhuset og spør noen der om hjelp. Bor nok dessverre ikke i Tromsø, og har ikke planer om å dra dit heller, siden jeg bor i andre enden av landet
operg Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Hvordan klarte du å ende opp med et prosjekt om byplaner i Tromsø hvis du bor på Sørlandet?
Patrol_33 Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Tror ikke de har sånt her i byen. Politikerne er så dårlig å planlegge at Mack brygeri har gitt opp og flytter ut av komunnen.
Crowley_ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Skrevet 22. mars 2008 Hvordan klarte du å ende opp med et prosjekt om byplaner i Tromsø hvis du bor på Sørlandet? Jeg er bare flink Nei da, vi har som sagt et prosjekt, og folk trakk forskjellige byer.. Jeg er trønder, bor utenfor Oslo, også får jeg selvfølgelig den byen jeg minst vil ha Hadde VELDIG lyst til å få en by jeg faktisk kunne noe om fra før, selv om jeg skal ha byplaner osv
perpetrus382 Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Har du vært på hjemmesiden til Tromsø Kommune? Jeg fant noe om byggeplaner der, samt en del e-post adresser som det kanskje går an å kontakte.
Bruktbilen Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Hei. Jeg har et geografiprosjekt, og jeg skal finne ut om fremtidsplaner og byplaner i Tromsø.. Har søkt på google osv, men finner ingenting. Er det noen som kan hjelpe meg? OL . Du får sjekke innom hjemmesiden, det er vel et par parkeringsplasser og slikt som holder på å bygges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå