Gå til innhold

CoD 4 får feilmelding ang "iw3sp.exe"


Anbefalte innlegg

Har nettopp installert CoD 4 på min nye pc men får feilmelding når jeg skal starte opp "iw3sp.exe" som er feilen. Vista sier at den slutter å fungere. Har reinstallert og kjører med 1.5 patchen. PunkBuster er oppdatert til det nyeste. Noen som har noen peiling på hva jeg kan gjøre for å få startet det opp?

 

Håper på svar!

 

Fat_Board

Endret av Fat_Board
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har så godt som identisk oppsett som deg. Kjører Vista Ultimate 64, men har ikke hatt noen som helst problemer med spillet. Hverken i install eller under oppstart eller spilling. Tenker nok at Saamaas kanskje er inne på noe. Prøv i alle fall å sørge for at alle drivere er oppdatert. Du må som regel oppdatere drivere selv om du har et onboard lydkort.

Lenke til kommentar

Det hjalp heller ikke! Oppdaterte nettopp til de nyeste BIOSen 1001 fra ASUS. Nå begynner jeg faktisk å lure på hva som er galt? BF2 funker fint. De fleste andre programmer funker fint. Får daglig en BSOD om ett eller annet med driveren til WLANen. Har jo den nyeste da. Håper noen andre har god erfaring med dette og har funnet en løsning!

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke problemet ved oppstart, men fikk samme feilmelding etter 1-2 timer med spilling. For meg hjalp det å endre mssmp3.asi til mssmp3.bak i .....Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\miles folderen. Et tips jeg fant et sted på nett. Funka ihvertfall.

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke problemet ved oppstart, men fikk samme feilmelding etter 1-2 timer med spilling. For meg hjalp det å endre mssmp3.asi til mssmp3.bak i .....Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\miles folderen. Et tips jeg fant et sted på nett. Funka ihvertfall.

Takker ! Fikk endelig min til å virke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...