Gå til innhold

Hardware.no folk på TG?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert flere tråder om dette, bare post linken så glemmer vi hele emnet.

 

Jeg lurer på om vi "hw.no folk" skal finne oss en plass der vi sitter samlet, ut å spise pizza eller noe en dag osv.?

Hva synes dere om dette?

 

Jeg tror det er en seater på hw.no. Husker ikke helt hvem det var.

 

Hadde vert morsomt å gått ut på en pizza (eller 10.. er mange som skal på TG ser det ut som :p)

Lenke til kommentar
Sikkert flere tråder om dette, bare post linken så glemmer vi hele emnet.

 

Jeg lurer på om vi "hw.no folk" skal finne oss en plass der vi sitter samlet, ut å spise pizza eller noe en dag osv.?

Hva synes dere om dette?

 

Jeg tror det er en seater på hw.no. Husker ikke helt hvem det var.

 

Hadde vert morsomt å gått ut på en pizza (eller 10.. er mange som skal på TG ser det ut som :p)

 

Er ganske sikker på at det er Xell fra #hw.no@undernet

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om vi "hw.no folk" skal finne oss en plass der vi sitter samlet, ut å spise pizza eller noe en dag osv.?

Hva synes dere om dette?

 

Xell er seater for hw.no rekka i år som i fjor (se hw.no rekke på TG03 tråden). Så når man kan velge seater på PTN så er det bare å velge henne :)

 

Når det gjelder pizza så skal vi også gjøre dette i år (som i fjor). Jeg kommer til å slenge opp en webside hvor du de som vil være med kan melde sin interesse. Kommer da også til å lage en "offisiell" tråd om det. Man kan selvsagt være med på Pizza kvelden uten å sitte på hw.no rekka. Websida er oppe før vi går inn i Mars :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...