Gå til innhold

Tips til spill i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tips til spill i påsken?

Tenker mest på noe man kan spille i multiplayer så det ikke går kjedelig så fort. Skal jo trossalt spille det hele påska.

Er åpen for det meste, alt fra FPS til RTS

EDIT: Må legge til at det blir fokus på et spill.. et spill som man skal spille fra onsdag til tirsdagsmorran konstant

Endret av Cell_v14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av all galskap så trur jeg ikke jeg skal hoppe inn i CSS igjenn, men har hørt COD4 er litt artig på multiplayer. Men derigjenn så har vi jo UT3 i bakgrunnen.

Skrevet

Kunne jo vært en fordel om du sa hva du skal spille på... Jeg spiller for tiden Bully: Scholarship Edition på 360... festlig. Det får man på wii også. Det er multiplayer lokalt

Skrevet

jeg skjønte at wow ble å komme tilslutt.

Men min erfaring med wow er ikke så bra at det gjør noe, kanskje der forandrer seg når man har skaffet seg ut guild, men ellers så syntes jeg ikke det var noe spes.

Skrevet

Et spill som jeg anbefaler sterkt er Zombie Panic. ZP er en gratis mod som du må ha steam og et source-spill for å kunne spille (bruker grafikkmotoren til half-life 2). Dette Spillet er foreløpig bare ute som beta tror jeg, men det er allerede kommet 2 store patcher til det.

Det jeg liker best ved dette spillet er selve stemningen i det, og hvordan du flere ganger merker at pulsen stiger når du har zombier etter deg :D

Her kan du laste ned modden http://www.zombiepanic.org/site/index.php

En liten video fra Youtube http://hk.youtube.com/watch?v=_wApqfIS9IE

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Diablo er jo en slager uansett, du kan jo prøve Gears of War, har brukt hele påsken så langt på det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...