Gå til innhold

[LOTRO]Patching feil? Ikon på skriverbordet borte, får ikke spilt. Installasjonsfeil?


Anbefalte innlegg

Hei. Har prøvd å installere LOTRO 3 ganger så langt, men ett eller annet skjer mens slik at jeg ikke får spilt!

Installasjonen går fint, samme med patchingen, men helt på slutten, når jeg skal logge inn, får jeg det ikke til!

 

Bilde av problemet:

lotrofeilas0.jpg

 

 

Hvis bildet ikke funker så kan du trykke på direkte lenken her: http://img175.imageshack.us/img175/5097/lotrofeilas0.jpg

 

Aner ikke hva som går galt, den gjør seg ferdig med Connect, Examine Programs, Update Programs og Examine Game data, men når den når Update Game Data så kommer den feilen som er markert der. Når den erroren kommer så gjør det alt om igjen, Connect, Examine Programs osv men samme feilen skjer igjen.

 

Har en Acer Aspire 5920G (Laptop)

Windows Vista Home Premium 32-bit

Intel Core 2 Duo T7300

8600GT 256mb

2 GB RAM

 

Hjelp!

Endret av magneman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vell, ser ut som den ikke får oppdatert Game Data'n (:p), så du kan vel prøve å laste ned patchen manuelt? Og oppdatere sånn...

 

Edit: Hvor kan jeg update den da? Og hvorfor kom det ikke noe skrivebordsikon når jeg installerte spillet?

Endret av magneman
Lenke til kommentar
Filen ligger der du installerte spillet, typisk c - programfiler - codemasters...

Vet ikke helt hvilken fil du skal starte, men skrivebordssnarveien leder til TurbineInvoker.exe...

Prøv med den... Hvis det ikke er den kan du prøve noen av de andre filene i mappen

 

Okey, skal prøve. Jeg redigerer denne posten når jeg har funnet ut av noe.

 

Edit: Trykte på TurbineLauncher først, og TurbineInvoker etterpå, begge åpner spillet ser det ut som.

Har kjørt det som adminstrator og nå skjer det noe her.

Er oppe i rundt 200/11245 på update game data, 0%.

Nå får vi se om jeg får til å spille da. :)

 

Bør jeg bare vente til den er ferdig eller kan jeg spille noe annet samtidig? Det kommer til å ta sin tid. :p (Med tanke på korrupte filer o.l)

Endret av magneman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...