Gå til innhold

åpne battlefield 2 med deamond tools?


Anbefalte innlegg

jeg kjøpte battlefield 2 deluxe for ikke så lenge siden. å jeg tokk et image av det for og være sikker på at eg hadde en backup vis jeg mistet cden. Å det har jeg nå klart og gjort. Å med min flaks så har jeg ikke dvd brenner. Så finnes det noen mulighet og spille via bf2 via deamond tools? Når jeg prøver så slutter bare prossesen etter at jeg har velgdt spill "spill"

Noen som har en fin løsning uten om at jeg må kjøpe meg dvd brenner? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kjøpte battlefield 2 deluxe for ikke så lenge siden. å jeg tokk et image av det for og være sikker på at eg hadde en backup vis jeg mistet cden. Å det har jeg nå klart og gjort. Å med min flaks så har jeg ikke dvd brenner. Så finnes det noen mulighet og spille via bf2 via deamond tools? Når jeg prøver så slutter bare prossesen etter at jeg har velgdt spill "spill"

Noen som har en fin løsning uten om at jeg må kjøpe meg dvd brenner? :p

 

Brenn det hos en kamerat =)

Lenke til kommentar

Hjelper lite hvor "lovlydig" du er. Retningslinjene gjelder fremdeles.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

 

Tråden stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...