Unlimited Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Hei, jeg har glemt passordet mitt og ville endre det via phpmyadmin! skrive encrypted passord! har søkt å funne steder som dette: http://tools.devshed.com/webmaster-tools/p...ord-encryption/ men når jeg setter det "hXdvNSKB5Ifd6fauhUAQZ4jA7o8=" inni passord feltet virker det ikke. hva skal jeg gjøre?
Martin A. Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Sikker på at det ikke skal være et salt med i passordet? Og hva er det du prøver å endre passord i? Noe hjemmelagd system, eller et kommersielt produkt?
trrunde Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 hva slags system er det du har som du har glemt passordet til? f.eks phpbb joomla osv
Unlimited Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 det er skrevet med php. nyhet-system! har det noe betydning?? jeg klarer ikke å endre passordet fra phpmyadmin og det er ingen recovery av passord i selve scripten!
Runar0 Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Du må finne ut nøyaktig korleis nyhets-systemet krypterer passordet. Vist du hadde fortalt oss kass produkt du bruker så hadde det vert lettere å hjelpe deg.
Ståle Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Mener du at du ikke far koblet til MySQL og ikke satt inn det nye i databasen?
Mats Danielsen Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Det nytter verken å være frekk. Posten din var lite informativ og tittelen fikk meg til og tro du skulle endre passordet til phpMyAdmin. Fortell bedre om hvilket system det er snakk om så kan vi prøve å hjelpe deg. Nytter ikke å være spydig heller.
Rabbid Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hei,jeg har glemt passordet mitt og ville endre det via phpmyadmin! skrive encrypted passord! har søkt å funne steder som dette: http://tools.devshed.com/webmaster-tools/p...ord-encryption/ men når jeg setter det "hXdvNSKB5Ifd6fauhUAQZ4jA7o8=" inni passord feltet virker det ikke. hva skal jeg gjøre? De fleste PHP-skript bruker MD5-kryptering, noe jeg tviler på at den strengen der er (mest sannsynlig DES eller noe). Programmet du brukte krypterer på 3 måter DES, MD5 og sha1: Du må kopiere MD5. Hvis ikke det virker er det mest sannsynlig et salt eller lignende i passordet, som du selv må legge til. Endret 26. mars 2008 av Rabbid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå